Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
takie uhonorowanie kogoś, że w rezultacie doznaje on krzywdy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pierwsze zwycięstwo, które zwycięzcę dużo kosztowało
|
|
|
3. Nie jestem godzien rozwiązać rzemyka u jego sandałów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
4. Samarytańska przysługa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
5. Od Annasza do Kajfasza rozpocznij naukę
|
|
wędrówkę w urzędzie, gdy jesteśmy odsyłani nie mogąc załatwić sprawy
|
|
|
6. Nie zostanie kamień na kamieniu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
gdy ktoś tchórzliwie milczy w słusznej sprawie
|
|
|
8. Płacz i zgrzytanie zębów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ktoś, kto powraca do rodziny, nie mogąc sobie bez niej poradzić
|
|
|
10. Otrząsnąć pył z sandałów rozpocznij naukę
|
|
wyrzec się z kimś kontaktów
|
|
|
11. Kto na ciebie kamieniem, ty na niego chlebem rozpocznij naukę
|
|
obrazowe przedstawienie zasady odpłacania dobrem za krzywdę
|
|
|
12. Głos wołającego na pustyni rozpocznij naukę
|
|
słowo daremne, nie wywołujące oddźwięku
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
budować na złych podstawach
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ktoś nieufny, wymagający rzeczowego dowodu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zrzucić z siebie odpowiedzialność za to, co się stanie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
najbardziej wartościowy element
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
mała ofiara mająca istotną wartość
|
|
|
19. Rzucać perły przed wieprze rozpocznij naukę
|
|
ofiarowywać wartości ludziom, którzy ich nie doceniają
|
|
|
20. Nie wie lewa ręka, co czyni prawa rozpocznij naukę
|
|
dyskrecja na temat tego, co się robi
|
|
|