Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Chciałbym zacząć od tego, że rozpocznij naukę
|
|
I would like to start by saying that
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Would you go along with that?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
I would go for the 1st and the 2nd
|
|
|
Cóż, skoro tak mocno wierzysz w X, nie mam nic przeciwko temu rozpocznij naukę
|
|
Well, as you feel so strongly about X, I don’t mind going for that
|
|
|
W porządku, ale możemy powiedzieć równie dobrze rozpocznij naukę
|
|
Fair enough, but we may say as well
|
|
|
My/Ty odbiegamy od głównego tematu i nie o tym jest ta dyskusja, nie zwlekajmy tego i przejdźmy do rozmów rozpocznij naukę
|
|
We/You are straying from the main topic and this is not what the discussion is about, let's not linger over that and go on to talk about
|
|
|
Jest trochę racji w tym, co mówisz rozpocznij naukę
|
|
There is some merit in what you are saying
|
|
|
Z pewnością bym się na to zgodizł rozpocznij naukę
|
|
I would certainly go along with that
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy zgodziłbyś się na to? rozpocznij naukę
|
|
Would you go along with that?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
To prowadzi mnie do innego punktu rozpocznij naukę
|
|
It brings me to another point
|
|
|
Zgadzam się w pewnym punkcie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Musimy się zgodzić, że się różnimy rozpocznij naukę
|
|
We have to agree to differ
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Bez konkretnego kontekstu nie da się udzielić odpowiedzi „tak” lub „nie” rozpocznij naukę
|
|
Without a specific context, it is impossible to give a yes or no answer
|
|
|