Pytanie |
Odpowiedź |
dzień dobry cieszę się że mogę tu być rozpocznij naukę
|
|
Guten Morgen, ich bin froh, dass ich hier sein kann
|
|
|
Nazywam się [imię] pochodzę z Polski rozpocznij naukę
|
|
Mein Name ist [Name] Ich komme aus Polen
|
|
|
Mam doświadczenie w obsłudze maszyn stolarskich rozpocznij naukę
|
|
Ich habe Erfahrung in der Bedienung von Tischlermaschinen
|
|
|
Jestem niezawodny, punktualny, szybko się uczę rozpocznij naukę
|
|
Ich bin zuverlässig, pünktlich und lerne schnell.
|
|
|
Dlaczego chce Pan/Pani u nas pracować? rozpocznij naukę
|
|
Warum möchten Sie bei uns arbeiten?
|
|
|
Chcę się rozwijać zawodowo. rozpocznij naukę
|
|
Ich möchte mich beruflich weiterentwickeln.
|
|
|
Jestem gotów pracować na zmiany. rozpocznij naukę
|
|
Ich bin bereit, im Schichtdienst zu arbeiten.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Vielen Dank für das Gespräch.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy może Pan/Pani powtórzyć? rozpocznij naukę
|
|
Kannst du das bitte wiederholen?
|
|
|
Przepraszam, czy może Pan/Pani mówić wolniej? rozpocznij naukę
|
|
Entschuldigen Sie, könnten Sie langsamer sprechen?
|
|
|
Mam dziś zmianę od [godzina] do [godzina]. rozpocznij naukę
|
|
Meine Schicht heute ist von [Stunde] bis [Stunde].
|
|
|
Jak obsługuje się tę maszynę? rozpocznij naukę
|
|
Wie bedienen Sie diese Maschine?
|
|
|
Mam doświadczenie ze sterowaniami [Fanuc/Heidenhain/Mazak]. rozpocznij naukę
|
|
Ich habe Erfahrung mit [Fanuc/Heidenhain/Mazak]-Steuerungen.
|
|
|
Jakie narzędzia są używane? rozpocznij naukę
|
|
Welche Werkzeuge werden verwendet?
|
|
|
Czy jest instrukcja obsługi? rozpocznij naukę
|
|
Gibt es eine Bedienungsanleitung?
|
|
|
Jak kontroluje się jakość części? rozpocznij naukę
|
|
Wie wird die Qualität der Teile kontrolliert?
|
|
|
Potrafię czytać i rozumieć rysunki techniczne. rozpocznij naukę
|
|
Ich kann technische Zeichnungen lesen und verstehen.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Die Maschine hat eine Panne.
|
|
|
Zgłaszam problem technikowi. rozpocznij naukę
|
|
Ich melde das Problem dem Techniker.
|
|
|