|
Pytanie |
Odpowiedź |
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
głośno, z pasją krytykować, w sposób przepełniony nienawiscia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
krzyczeć bardzo głośno i mocno rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
krzyczeć, ogólne podniesienie głosu,. bez większych emocji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wycie, długie, że smutku np rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
piszczeć, głośno krzyknąć że strachu np ale na krotki czas rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
płakać, gleboki stan emocjonalny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
długi dźwięk z rozpaczy lub ogromnego bolu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
okrutna, niekontrolowana wściekłość, rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gniew, np w sytuacji gdy denerwuje cię czyjeś zachowanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
skandal, złość z zaskoczenia połączona ze zdziwieniem i oburzeniem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chichot, cichy, stłumiony, że szczęścia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
parsknąć śmiechem na kogoś np rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
współczuć, ale z własnego punktu widzenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
współczuć, czuć uczucia drugiej osoby jak swoje własne, czuć co czuje druga osoba rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jęczeć, ból i wysiłek, niezadowolenie, niski gardłowych dzwiek rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gderliwy, narzeka na wszystko, trochę zdenerwowany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
emocjonalne zrozumienie, wsparcie emocjonalne rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uważanie na komfort innych, wyrażenie zzacunku rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wstrząśnięty, zestresowany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gadanie za dużo, bez celu, wywyższanie sie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zrzucić z siebie kilka rzeczy rozpocznij naukę
|
|
get a few things off my chest
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zaakceptowanie trudności, nieprzyjemnej sytuacji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
byc trudnym do przeczytania rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ścisłe przestrzeganie zasad rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
negatywne etykiety nadawane przedmiotom, czynnosciom rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wszystkie chwyty dozwolone rozpocznij naukę
|
|
|
|
|