|
Pytanie |
Odpowiedź |
Istnieją zarówno zalety, jak i wady... rozpocznij naukę
|
|
There are both pros and cons of...
|
|
|
Zakłada się, że... Jednak... rozpocznij naukę
|
|
There is an assumption that... However,...
|
|
|
Nie ma wątpliwości, że... ma zarówno zalety, jak i wady rozpocznij naukę
|
|
There is no doubt that... has both advantages and disadvantages
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Z (sbs) punktu widzenia,... rozpocznij naukę
|
|
From (sbs) poin of view,...
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
One advantage of... is that...
|
|
|
Jedna rzecz do rozważenia rozpocznij naukę
|
|
One thing to consider is...
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Nie powinniśmy tracić z oczu faktu, że rozpocznij naukę
|
|
We shouldn't lose sight of the fact that...
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Innym pozytywnym aspektem jest rozpocznij naukę
|
|
Another positive aspest is
|
|
|
Istnieją jednak również wady rozpocznij naukę
|
|
There are also, however, downsides
|
|
|
Niemniej jednak / Jednakże rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
... mając na uwadze, że... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Biorąc to wszystko pod uwagę rozpocznij naukę
|
|
Taking all this into account
|
|
|
Podsumowując, istnieją zarówno zalety, jak i wady... rozpocznij naukę
|
|
To sum up, there are both pros and cons of...
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|