|
Pytanie |
Odpowiedź |
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poswiecic sie, zaangazowac sie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
robic cos codziennie, bez przerwy rozpocznij naukę
|
|
doing sth day in, day out
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
polepszac swoje perspektywy zawodowe rozpocznij naukę
|
|
improve your career prospects
|
|
|
zwiekszyc swoja wydajność rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mądry, znajacy sie na czyms dobrze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
naszkicować, zrobić plan, zrobić zarys rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
włożyć w cos serce, starać sie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
osiagnac pełnie swoich możliwości rozpocznij naukę
|
|
reach your full potential
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zainteresować sie czyms, podjac sie zadania rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pracowac zgodnie z harmonogramem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pracować dążyć do osiągnięcia celu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
potrafiacy sie dostosowac rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zarządzać czymś, mieć kontrole rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mieć inną konstrukcję, różnic się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
doradca, psycholog szkolny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odrzucić, lekceważyć kogos rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
znaleźć miejsce dla siebie/ swoją niszę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
osoba ekscentryczna, szalona rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
flexitime, flexible working
|
|
|
skupic sie na swoich mocnych stronach rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mieć jedno prawdziwe powołanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
identyfikować, rozpoznawać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
miejsce przecięcia, skrzyżowanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ktos kto potrafi wiele ale w niczym nie jest ekspertem rozpocznij naukę
|
|
jack of all trades, master of none
|
|
|
dzielenie sie praca, etatem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pozostawić sobie możliwość wyboru rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
multipotencjalista, ktoś o wielu zainteresowaniach i zdolnościach rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pracownik na niepełnym etacie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czlowiek wszechstronnie uzdolniony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ktoś niewytrwały, kto zbyt łatwo się poddaje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
samozatrudnienie (ktoś prowadzi działalność gospodarczą) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zdecydować sie na, wybrać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyjść ze swojej strefy komfortu, przekraczać swoją strefę komfortu rozpocznij naukę
|
|
step out of your comfort zone
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
prosperować, odnosić sukcesy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mieć elastyczny czas pracy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|