|
Pytanie |
Odpowiedź |
|
rozpocznij naukę
|
|
In the photograph, there is/are
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Na pierwszym planie widać rozpocznij naukę
|
|
In the foreground, we can see
|
|
|
Na drugim planie / W tle widać/widzimy rozpocznij naukę
|
|
In the background, we can see
|
|
|
Po prawej/lewej stronie znajduje się rozpocznij naukę
|
|
On the right/left there is
|
|
|
On/Ona jest na plaży /w szkole / w sklepie rozpocznij naukę
|
|
He/She is on the beach/at school/in a shop
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
On/Ona wygląda, jakby / czuje się rozpocznij naukę
|
|
He/She looks as if / feels
|
|
|
Myślę, że ona pozuje do zdjęcia / rysuje coś rozpocznij naukę
|
|
I believe she's posing for a photograph /drawing something
|
|
|
Kobieta sprawia wrażenie, jakby była rozpocznij naukę
|
|
The woman gives the impression of being
|
|
|
Powiedziałbym, że ludzie czują się rozpocznij naukę
|
|
I would say that the people feel
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Ten pomysł wydaje mi się o wiele ciekawszy, ponieważ rozpocznij naukę
|
|
This idea is much / far more interesting to me because
|
|
|
Ten pomysł podoba mi sie najbardziej/najmniej, ponieważ rozpocznij naukę
|
|
I like this idea the most/least because
|
|
|
Ten pomysł przemawia do mnie zdecydowanie bardziej/mniej niż drugi, ponieważ rozpocznij naukę
|
|
This option is definitely more/less appealing than the other because
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Myślę, że... byłoby dla mnie najmniej atrakcyjnym pomysłem, gdyż nie przepadam za rozpocznij naukę
|
|
I think ... would be the least attractive option for me as I'm not very keen on
|
|
|
A zatem z tego powodu wybrałbym pierwszy/drugi obrazek rozpocznij naukę
|
|
So, for these reason, I would opt for the first/second picture
|
|
|