|
Pytanie |
Odpowiedź |
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
moi je pense que c'est une bonne idée rozpocznij naukę
|
|
Myślę, że to dobry pomysł
|
|
|
je trouve qu'elle est bonne, l'idée du concert rozpocznij naukę
|
|
Myślę, że pomysł koncertu jest dobry
|
|
|
c'est une bonne idée, ça. Pour une fois, je suis d'accord avec toi rozpocznij naukę
|
|
To dobry pomysł. Tym razem się z tobą zgadzam.
|
|
|
je ne suis pas d'accord avec toi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
je doute fort que la plupart des voisins rozpocznij naukę
|
|
Bardzo wątpię, że większość sąsiadów
|
|
|
je ne suis pas sûr que ce soit une bonne idée rozpocznij naukę
|
|
Nie jestem pewien, czy to dobry pomysł.
|
|
|
tu devrais faire une expo photo rozpocznij naukę
|
|
powinieneś zrobić wystawę fotograficzną
|
|
|
le mieux, pour intéresser aussi les jeunes, ce serait un concert rozpocznij naukę
|
|
Najlepiej byłoby zorganizować koncert, żeby zainteresować również młodzież.
|
|
|
ce qui serait bien, c'est qu'une majorité de personnes rozpocznij naukę
|
|
Dobrze by było, gdyby większość ludzi
|
|
|
je me demande si on ne pourrait pas organiser une flash mob. rozpocznij naukę
|
|
Zastanawiam się, czy moglibyśmy zorganizować flash moba.
|
|
|
si je me permettre de t'interrompre rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
je pourrais ajouter quelque chose à propos de ma première proposition rozpocznij naukę
|
|
Mogę dodać coś na temat mojej pierwszej propozycji
|
|
|
attends, laisse-parler Aïsha rozpocznij naukę
|
|
poczekaj, pozwól Aiszy mówić
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
un pays en voie de développement rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
les catastrophes naturelles rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
un tremblement de terre = un séisme rozpocznij naukę
|
|
trzęsienie ziemi = trzęsienie ziemi
|
|
|
un raz-de-marée = un tsunami rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
la faim dans le monde (une famine) rozpocznij naukę
|
|
głód na świecie (klęska głodu)
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
umiejętność czytania i pisania
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
les organisations internationales rozpocznij naukę
|
|
organizacje międzynarodowe
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
les respect des libertés individuelles rozpocznij naukę
|
|
poszanowanie wolności jednostki
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|