|
Pytanie |
Odpowiedź |
sprytny, pomysłowy, genialny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
discusión, pelea, disputa, argumento
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być z czegoś zadowolonym, zadowolić się czymś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zadania oczekujące/ do zrobienia rozpocznij naukę
|
|
tareas pendientes/ todavía por realizar
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ajo y agua (a joderlo y aguantarlo)
|
|
|
skakać z kwiatu na kwiatek rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a menos que alguien tenga...
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zwracać uwagę na, skupiać się na... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rośnie w siłę, dobrze idzie, idiom rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieuchwytny, niematerialny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ciemny, upoorny, straszny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zakochać się jak za strzałą amora rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zaczerwienić się jak burak rozpocznij naukę
|
|
ponerse colorada como un tomate
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być jak gdyby nic sie nie stalo rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Byłem oszołomiony, wryło mnie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zawstydzić się, nie wiedzieć co powiedzieć rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chcę zapaść się pod ziemię rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
estar como un niño con zapatos nuevos
|
|
|
Kto by pomyślał/powiedział, że... rozpocznij naukę
|
|
¿Quién iba a decirnos que...
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|