Marketing

 0    19 fiszek    jakubgrzesiak
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
Marketing to
rozpocznij naukę
proces, w którym przedsiębiorstwo tworzy i dostarcza towary i usługi, kreują wartość dla klientów i inicjując wymianę, która pozwala na realizację celów klientów i przedsiębiorstwa
Rodzaje orientacji(koncepcji) przedsiębiorstwa
rozpocznij naukę
Orientacja na produkcję, orientacja produktowa, orientacja sprzedażowa oraz orientacja marketingowa(rynkowa)
marketing społecznie zaangażowany
rozpocznij naukę
bezpośrdnie i jawne powiązanie sprzedaży produktu ze wsparciem określonego celu społecznego
Proces zarządzania marketingowego
rozpocznij naukę
Analiza otoczenia rynkowego oraz oczekiwań klientów, zaprojektowanie strategii marketingowej, opracowanie planów taktycznych(marketing mix), nawiązanie korzystnych dla obu stron relacji i satysfakcja klientów, pozyskanie zysku
Model 5 sił Konkurencyjnych Portera
rozpocznij naukę
Zagrożenie ze strony substytutów, siła przetargowa dostawców, groźba nowych wejść, wiła przetargowa odbiorców
Intersariusze MIkrootoczenia
rozpocznij naukę
Dostawcy, klienci, pośrednicy, interesariusze, konkurenci, społeczność lokalna
Funkcje planów
rozpocznij naukę
funkcja strategiczna, funkcja informacyjna, funkcja motywacyjna, funkcja koordynacyjna, funkcja kontrolna
Plan marketingowy
rozpocznij naukę
1. Streszczenie menedżerskie, 2. Bieżąca sytuacja rynkowa, 3. Szanse i zagrożenia: Makrotoczenie i Mikrootoczenie 4. Cele marketingowe, 5. Strategia: grupa docelowa, pozycjonowanie 6. Programy taktyczne 6. budżet, 7. Kontrola
programy taktyczne
rozpocznij naukę
: produkt, polityka cenowa, dystrybucja, promocja,
Czynniki wpływające na zachowania zakupowe konsumentów
rozpocznij naukę
Kulturowe(wartości, religia), psychologiczne(motywacja, postrzeganie...), osobiste(wiek i etap życia, wykształcenie społeczne(role społeczne, rola w rodzinie), Sytuacyjne(presja czasowa, okazja)
Etapy procesu podejmowania decyzji przez konsumentów
rozpocznij naukę
1. Uświadomienie potrzeby 2. zdobycie informacji 3. Ocena informacji i możliwości 4. decyzja zakupu 5. Zachowania pozakupowe
Etapy akceptacji nowości
rozpocznij naukę
Innowatorzy, wcześni naśladowcy, wczesna większość, późna większość, konserwatyści
Części badania marketingowego
rozpocznij naukę
Świadomość(marki, kojarzenie, zapamiętywanie treści reklamy), Postawy(Wizerunek marki, profile semantyczne, mapy percepcji, analiza conjoint), Działania(wskaźnik intensywności, lojalności, wyłącznośći)
Świadomość Marki
rozpocznij naukę
Świadomość Marki po polsku
Umiejętność identyfikowania danej marki przez potencjalnego nabywcę z cechami, aby zaproponować, polecić, wybrać lub użytkować tę markę w celu zaspokojenia potrzeb związanych z określoną kategorią produktów
Świadomość niewspomagana top of mind
rozpocznij naukę
wskazaine marki spontaniczne, jako pierwszej podczas odpowidzi na pytanie
Świadomość niewspomagana
rozpocznij naukę
wskazanie marki spontanicznie podczas odpowiedzi na pytanie jakie zna pani produkty z kategorii...?
Świadomość wspomagana marki
rozpocznij naukę
rozpoznanie marki przez respondenta wśród przedstawionego mu zbioru marek występujących na rynku w kategorii produktów X
Wskaźnik rozpoznawania reklamy
rozpocznij naukę
%osób twierdzących, że widziały daną reklamę
Wskaźnik kojarzenia produktu i firmy z reklamą
rozpocznij naukę
% osób poprawnie koejarzących reklamę z produktem i firmą

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.