|
Pytanie |
Odpowiedź |
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
całościowe zaburzenie rozwoju rozpocznij naukę
|
|
pervasive developmental disorder
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
model DIR (terapeutyczne podejscie rozowjowe uwzgledniajace roznice indywidualne i z innymi ludzmi) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wdrazac, wprowadzac w zycie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
it is generally agreed that
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
monotonny, powtarzajacy sie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wpatrywac sie w cos, gapic sie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
spelniac warunki / kryteria rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pod wzgledem/ jesli chodzi o rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zachowanie samouszkadzajace rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stawic czola, zmierzyc sie z rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kontrola zachowania (rodzaj terapii) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przewidywalny, do przewidzenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
repertuar, zakres (np mozliwosci dzidcka) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ludoterapia / zabawoterapia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
umiejetnosci zarzadzania soba rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
asysten/tka (prawnika, lekarza itd) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
relationship development intervention
|
|
|
umiejetnosci czytania pisania i liczenia rozpocznij naukę
|
|
literacy and numeracy skills
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
metoda wyodrebnionych prob rozpocznij naukę
|
|
discrete trial training (DTT)
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nabywanie (npbumiejstemosc) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poprawiajacy samopoczucie, krzepiacy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bez iszczerbku, jietkniety rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
specjalisci zdrowia psychocznego rozpocznij naukę
|
|
mental health proffesionals
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
lezec ubpodstaw, byc podstawa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szereg krotko i dlugoterminowych problemow rozpocznij naukę
|
|
a host of short and long term problems
|
|
|
zmagac sie z czyms, dazyc, starac sie, podejmowac wysilek rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stopien zaawansowania, nasilenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|