|
Pytanie |
Odpowiedź |
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Czy moglibyśmy użyć tego długopisu jako klucza? rozpocznij naukę
|
|
could we use this ballpoint pen as a key
|
|
|
nie, nie moglibyśmy użyć tego długopisu jako klucza rozpocznij naukę
|
|
no, we couldyn't use this ballpoint pen as key
|
|
|
Czy mógłbyś pracować jako architekt? rozpocznij naukę
|
|
could you work as an architekt
|
|
|
nie, nie mógłbym pracować jako architekt rozpocznij naukę
|
|
no, i couldn't work as an architekt
|
|
|
Czy łatwo jest pracować jako inżynier? rozpocznij naukę
|
|
is it easy to work as an engineer
|
|
|
no, it isn't to work as an engineer rozpocznij naukę
|
|
no, it isn't to work as an engi
|
|
|
Czy chciałbyś pracować jako urzędnik państwowy lub aktor? rozpocznij naukę
|
|
Would you like to work as a civil servant or an aktor
|
|
|
nie, nie chciałbym pracować jako urzędnik państwowy ani aktor rozpocznij naukę
|
|
no, i wouldn't like to work as a civil servant or an aktor
|
|
|
czy księgowi muszą być dobrzy z matematyki? rozpocznij naukę
|
|
do accountants have to be good at mathematics?
|
|
|
Tak, księgowi muszą dobrze znać matematykę, na przykład dodawać liczby rozpocznij naukę
|
|
Yes, accountants have to be good mathematics, for example, adding number.
|
|
|
Czy byłeś dobry w dodawaniu liczb jako dziecko? rozpocznij naukę
|
|
were you good at adding numbers as a Childe.
|
|
|
nie, nie byłem dobry w dodawaniu liczb jako dziecko rozpocznij naukę
|
|
no, I wasn't good at adding numbers as a childe
|
|
|
Czy marzyłeś o zostaniu inżynierem jako nastolatek? rozpocznij naukę
|
|
did you dream of becoming an engineer as a teenager
|
|
|
nie, nie marzyłem o zostaniu inżynierem jako nastolatek rozpocznij naukę
|
|
no, I didnt dream of becoming an engineer as a teenager
|
|
|