Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
kosmogeniczne, teologiczne, antropogeniczne, kalendarzowe
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kiedy twój los jest przez coś przesądzony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odwrócemie się od trendów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ponowna interpretacja czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
konflikt, który zawsze źle się kończy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
coś względnie dobrego, kończy się źle rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zasada zgodności treści z formą rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gatinek epiki obejmujăcy rozbudowane utwory o bohaterach rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dwa ciągi wydarzeń w akcji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
spowalnianie biegu akcji np. opisy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niejednoznaczność życia człowieka rozpocznij naukę
|
|
ambiwelencja życia człowieka
|
|
|
epitety przypisane do danego określenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
epitety które tracą znaczenie dosłowne rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pieśń o czynach bohaterskich rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uwydatnianie maksymalnych różnic rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
fatyczna, metajęzyczna, poetycka, informatywna, ekspresywna,
|
|
|
wyrażanie emocji w wyrazie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
absolut, stworzył świat za pomocą wizji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
rozumna, gniewna, pożądliwa
|
|
|
wizja państwa wg. Platona rozpocznij naukę
|
|
państwem powinni rządzić tylko ludzie którzy mają wiedzę
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
świat idealny i rzeczywisty
|
|
|
logos pozwala na poznanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nie ma lasu, są drzewa nie ma spoleczeństwa są ludzie
|
|
|
szukanie człowieka w człowieku rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
żyć całym życiem nie martwiąc się o jutro rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
skrajna odmiana epikureizmu, szczęście nad wszystkim rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
najważniejsze założenie epikureizmu rozpocznij naukę
|
|
jak żyć aby być szczęśliwym
|
|
|
budowa świata i religia w epikureiźmie rozpocznij naukę
|
|
cząsteczkowa bidowa świata i deizm
|
|
|
epikurejczycy nie bali się śmierci rozpocznij naukę
|
|
kiedy jesteśmy,śmierci nie ma, kiedy nadejdzie śmierć nas nie ma
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
złudne poczucie kontroli nad losem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
człowiek produkt kultury masowej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sztuka ładnego wysławiania się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|