Pytanie |
Odpowiedź |
dominujące nurty w historii psychologii rozpocznij naukę
|
|
biol behave pozn psychoanal human
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nauka o czynnosciach czlowieka i o czlowieku jako podmiocie tych czynnosci
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wplywow biol srod i społ, samodecydujący
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
kochanie alko i ADHD jest genetyczne bitch
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
dual fizycznosc uklnerw automat podniecona duchem zwierzecym racjonalizm do swiata
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wyjasnieniem zachowania jest proces biol, dziedziczenie i anatka determinuja humana
|
|
|
NURT BEHAWIORYSTYCZNY zalozenia rozpocznij naukę
|
|
bodzce nas kontroluja, zmiana bodzcow zmiana humana, obserwacje skierowane na zachowanie i jego powod, "sexmachina", uczenie ksztaltuje osobowosc, nie czucie tylko dzialanie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
tworca bihejwu, odrzucil anal swiadomosci introspekcjei skupil na zachowaniach i powodach MODEL S-R
|
|
|
eksperyment na malym Albercie rozpocznij naukę
|
|
Watson 7 powt 5 dni transfer miesiac i cale zycie
|
|
|
TEORIA SPOLECZNEGO UCZENIA SIE BADURY rozpocznij naukę
|
|
nowe zachowania sa nabywane przez uczenie sie przez konsekwencje i modelowanie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
obserwacja cudzych zachowan i ich skutkow
|
|
|
UCZENIE SIE PRZEZ KONSEKWENCJE rozpocznij naukę
|
|
swiadome konstruowanie hipotez "jak moje dzialanie i w jakich war prowadzi do rezultatu"
|
|
|
wlasna oczekiwana skutecznosc rozpocznij naukę
|
|
tak samo wazna jak oczekiwanie kons dzialania, przekonanie i can i will do it
|
|
|
Eksperyment doll bobo Badury rozpocznij naukę
|
|
bicie, nie, brak efekt nasladowania agr fiz u 👨🏽 werb brak roznic
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
reagujemy na rzeczywistosc the way it is in sub rzeczywistosci wewn swiata mysli i wyobrazni
|
|
|
pierwsze laboratorium psychologiczne rozpocznij naukę
|
|
1879 Lipsk WW POCZATEK PSYCHOLOGII KLASYCZNEJ
|
|
|
nurt pozn co robi czlowiek? rozpocznij naukę
|
|
wartosciuje rzeczy instytucje osiągnięcia foemuluje sądy i przekonania o wartosci przedmiotow i zdarzen
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
czlowiek nie kieruje sie wyłacznie rozsadkiem ale w wiekszosci popedami, nacisk na zaburzenia i ich zrozumienie
|
|
|
przyczyny zaburzen psychy rozpocznij naukę
|
|
nieswiadome potrzeby pragnienia wspomnienia konflikty
|
|
|
motywacja czlowieka Zygmunt Freud rozpocznij naukę
|
|
wrodzone instynkty i biol popedy, czlowiek jest wewn skonfliktowany, nie jest swiadomy swoich motywow i dzialan
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
czlowiek rodzi sie z niesw popedami i ma nad nimi niewielka kontrole, rodzina karze, dziecinstwo decyduje o losach w przyszlosci
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Popedy powoduja stan napiecia i daza do zaspokojonia przez likwidacje
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
decyduje o przystapieniu do dzialania, decyduje ktore popedy zostana zaspokojone a ktore nie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
skutek uspolecznienia, odpowiada sumieniu, ksztaltuje sie i dunkcjonuje nieswiadomie, ma charakter irracjonalny i przymusowy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nawtkowe sposoby zach, uczymy sie ich od dzieciaka, nie sa wyraznie uswiadomione...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Kwasne winogrona slodkie cytryny
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
osoba nieufna oskarza innych o brak zaufania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Olewactwo przykrosci ale w pesp zasp silnych potrzeb nie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Nie zostawie go bo mu przyrzekałam, Co ludzie powiedza?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pesymistyczny obraz mozliwosci przeprowadzania zmian w czlowieku, brak wolnosci, kierowanie sie wylacznie rozsadkiem, uwarunkowanie psychiczne chorob
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
human moze podejmowac decyzje i odpowiedzialnosc, brac to co najlepsze, samorealizacja jako cel zycia, wspieranie rozwoju, badanie przezyc i doswiadczen
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
podloze dobrego samopoczucia i szczecia, mestwem oraz cnotami
|
|
|