Pytanie |
Odpowiedź |
Pojazdy samochodowe składają się z rozpocznij naukę
|
|
nadwozia, silnika z osprzętem, podwozia oraz elementów wyposażenia elektrycznego
|
|
|
Nadwozie w pojazdach przeznaczonych do przewozu ładunku składa się z: rozpocznij naukę
|
|
kabiny kierowcy pomieszczenia ładunkowego służącego do przewozu ładunku.
|
|
|
Kabiny pojazdów samochodowych produkuje się w kilku odmianach rozpocznij naukę
|
|
krótka, dzienna, sypialna, załogowa
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przeznaczona do zadań dystrybucyjnych wymagających częstych rozładunków i załadunków, gdzie towary są dostarczane w dużych ilościach przy małym zróżnicowaniu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
duża, przestronna kabina bez miejsca do spania dzienna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przeznaczona do operacji międzynarodowych, przewozów długodystansowych i regionalnych przewozów dystrybucyjnych, posiadająca leżankę przeznaczoną dla kierowcy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
stosowana w pojazdach specjalnychzałogowa
|
|
|
Kabina kierowcy w pojazdach samochodowych odchylana jest za pomocą rozpocznij naukę
|
|
siłowników hydraulicznych, co umożliwia łatwy dostęp do silnika i przekładni.
|
|
|
adwozi samochodów ciężarowych, przyczep i naczep rozpocznij naukę
|
|
Są one dostosowane do kształtów, wymiarów oraz do rodzaju ładunku. Są tak skonstruowane, aby ułatwiać prace ładunkowe oraz zabezpieczać ładunek przed uszkodzeniami, ubytkiem lub zepsuciem.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
służące do przewozu ładunków drobnicowych odpornych na warunki atmosferyczne; część nadwozi uniwersalnych jest przystosowana do przewozu kontenerów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
posiadające skrzynię ładunkową z trzema bokami otwieranymi
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
posiadające plandekę z możliwością demontażu oraz skrzynię ładunkową z trzema bokami otwieranymi
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wyposażone w przesuwne kłonice wzdłuż burt nadwozia, umożliwiające boczny załadunek skrzyni ładunkowej, boczne ściany przykryte plandeką, pełną przednią ścianę i drzwi tylne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nadwozie kurtynowe dodatkowo wyposażone w skrzynię ładunkową
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nadwozie całkowicie szczelne, umożliwiające przewóz ładunków wrażliwych na wpływy atmosferyczne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
adwozie furgonowe o konstrukcji najczęściej aluminiowej do transportu żywych zwierząt, wyposażone w oświetlenie wewnętrzne, wentylatory boczne, system automatycznego pojenia
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
posiadające nadwozie typu furgon, umożliwiające utrzymanie kontrolowanej atmosfery w określonym czasie, nie posiadające agregatu chłodzącego
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przystosowane do przewozu ładunków w kontrolowanej atmosferze, posiadające agregat chłodząc
|
|
|
pojemnikowce (zbiornikowce) rozpocznij naukę
|
|
do przewozu ładunków sproszkowanych i drobnoziarnistych (masowych sypkich), służą do przewozu cementu, zboża i innych ładunków sypkich spożywczych i chemicznych,
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
są to pojazdy z pomostem ładunkowym bez ścian, do przewozu jednostek ładunkowych (np.: kontenerów, nadwozi wymiennych), dłużycy (np.: drewna) oraz ładunków ciężkich
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
posiadające urządzenia do samodzielnego wyładunku ładunków sypkich i półpłynnych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
do przewozu płynów, wewnątrz przedzielone przegrodami amortyzującymi uderzenia bezwładności cieczy; w zależności od przeznaczenia można wyróżnić cysterny do przewozu:
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
małe – 4-12 tys. litrów, średnie - 12-20 tys. litrów i duże – 20-24 tys. litrów,
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
(LPG, CNG)- o pojemności do 50 tys. l, mogą być podzielone na 4-6 komór, wydajność pompy sięga 350-1000 l/min.,
|
|
|
cysterny produktów spożywczych rozpocznij naukę
|
|
cysterny produktów spożywczych
|
|
|
innych ładunków np. do przewozu asfaltu i bitumu rozpocznij naukę
|
|
innych ładunków np. do przewozu asfaltu i bitumu
|
|
|