Cap Mkt Day Mark

 0    46 fiszek    875250
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
Mark in the company from
rozpocznij naukę
2008
KFC#
rozpocznij naukę
803
PH#
rozpocznij naukę
456
SBX#
rozpocznij naukę
352
BK#
rozpocznij naukę
63
La Tagliatela#
rozpocznij naukę
250
Sushishop#
rozpocznij naukę
180
Blue Frog#
rozpocznij naukę
69
BACOA#
rozpocznij naukę
9
KABB#
rozpocznij naukę
3
Tagliatela added in
rozpocznij naukę
2012
Franchie in Taglaitela
rozpocznij naukę
2/3
EBITDA La Tagliatela
rozpocznij naukę
mid-twenties.
Blue Frog vs Tagliatela
rozpocznij naukę
Tag very profitable, with disciplined fnzees and strong central kitchen. We want to duplicate it in BF (BF has no franchisees yet)
Mark on M&A
rozpocznij naukę
Bigger acquisitions, more time on DD and integration
Largest market
rozpocznij naukę
Poland 530#
Easter Europe stores# and fnz
rozpocznij naukę
900, no fnz
Western Europe stores# and fnz
rozpocznij naukę
960, 55% eq
Czech stores#
rozpocznij naukę
170
Hungary stores#
rozpocznij naukę
110
Spain stores#
rozpocznij naukę
322
Germany stores#
rozpocznij naukę
260
France stores#
rozpocznij naukę
322
Russia stores#
rozpocznij naukę
256
China stores#
rozpocznij naukę
64
Easter Europe EBITDA%
rozpocznij naukę
14.6%
Western Europe EBITDA%
rozpocznij naukę
9.5%
Russia EBITDA%
rozpocznij naukę
12%
China EBITDA%
rozpocznij naukę
10%
Total EBITDA%
rozpocznij naukę
11%
Balance between markets EE/WE - target
rozpocznij naukę
50/50 or a bit more towards Western Europe
Equity share - total now and target
rozpocznij naukę
79%. We will see it going down, will help with CAPEX
Number of markets
rozpocznij naukę
26
CAPEX next years
rozpocznij naukę
fairly flat. More franchise openings, capital light
EBITDA view
rozpocznij naukę
10.9% now. Dragged down by WE (9.5% is not where we want to be definitely double digit). We will focus on that to go up and build it. Numbers are improving
BK profitability
rozpocznij naukę
We didnt make money for a long time, now we are making money on BK Poland, opened Romania
2011-2015 in M&A
rozpocznij naukę
added Tag and BF
2016-H1 19 in M&A
rozpocznij naukę
took opportunity in Yum, MFA, PH and KFC
Growth in network
rozpocznij naukę
very consistent, ulture has not changed. We now are operated as when we had couple of stores. Culture did not change. We are proud about that. We are not corporate, but we have processes. Ownership
4 pillars
rozpocznij naukę
Operations, Food service, Digital&Delivery, Franchising. All are interrelated
Changes from People-Brand-Scale to 4 pillars
rozpocznij naukę
Not much changed, we still base on People still drive everything, A-Brands are in place and new will be added and Scale is even more important for the new pillars
Operations pillar
rozpocznij naukę
we believe we need to provide quality product to our customers efficiently. We are best in class. Never sacrifice the quality of product or assets for margin. Fresh product
Foodservice pillar
rozpocznij naukę
it's been with us for a very long time. Mostly through SCM. We are best in class. We've always been able t ooffset growing labour with lower COS. Cooperation with the suppliers. In 2011 we added procurement
Delivery & Digital pillar
rozpocznij naukę
Growing with time. 12%-13% of our business is now delivery. We tarted delivery when Yum didnt approve, but it was a wise move. And digital - if you not invest, you fall behind. Good progress, eg with kiosks. Consumer experience must be easy process
Franchising pillar
rozpocznij naukę
Other than Spain we were not franchise company. It's a big opportunity for us. We have a lot of brands we don't franchise. In Sushishop there is a big upside here.
Flow
rozpocznij naukę
A-brands, Franchisors, storecounts, TAG-BF, Segments WE/EE, FR/Eq, Pillars

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.