Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wywiad / zapytanie kontekstowe rozpocznij naukę
|
|
Contextual interview/inquiry
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Sformułowanie problemu (punkt widzenia) rozpocznij naukę
|
|
Problem statement (point of view)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Analiza zadań heurystycznych rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Braindump lub projekt równoległy rozpocznij naukę
|
|
Braindump or parallel design
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Metody czterech kategorii (najbardziej racjonalne, zachwycające, kochane, dalekowzroczne) rozpocznij naukę
|
|
Four category methods (most rational, most delightful, darling, long shot)
|
|
|
Wybór Bingo - Podziel pomysły według ich formy (namacalny prototyp, prototyp cyfrowy, prototyp doświadczenia) rozpocznij naukę
|
|
Bingo selection — Split the ideas according to their form (tangible prototype, digital prototype, experience prototype)
|
|
|
A teraz wow how matrix - Podziel pomysły na podstawie tego, jak powszechne są, jak innowacyjne i jak łatwo można je wdrożyć. rozpocznij naukę
|
|
Now wow how matrix — Divide the ideas on the basis of how common they are, how innovative they are and how easily they can be implemented.
|
|
|
Sześć myślących kapeluszy - 6 różnych kapeluszy (biały, czerwony, czarny, żółty, zielony i niebieski), aby podjąć decyzję z 6 różnych perspektyw. Wybierz, który najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom rozpocznij naukę
|
|
Six thinking hats — 6 different hats (White, red, black, yellow, green and blue) to make your decision from 6 different perspectives. Choose which suits your requirement the most
|
|
|
Przepływ użytkowników - pokazuje ruch użytkownika z punktu A do punktu B w Twoim produkcie. rozpocznij naukę
|
|
User flow — Shows the movement of the user from point A to point B in your product.
|
|
|
Mapa witryny - widok z lotu ptaka przedstawiający hierarchię różnych stron w Twojej aplikacji. rozpocznij naukę
|
|
Sitemap — A bird’s-eye view showing the hierarchy of different pages in your app.
|
|
|
Architektura informacji - Nauka o porządkowaniu danych na każdej stronie zgodnie z oczekiwaniami użytkownika. Możesz połączyć mapę witryny i architekturę informacji w jednym diagramie. rozpocznij naukę
|
|
Information architecture — Science of organizing the data on each page according to the user’s expectations. You can combine sitemap and information architecture into a single diagram.
|
|
|
Prototyp o niskiej wierności - do natychmiastowego testowania z użytkownikiem przy użyciu minimalnych zasobów. Przykład: makiety, papierowy prototyp. Niektóre programy do projektowania aplikacji: Balsamiq, Adobe comp, invision freehand. rozpocznij naukę
|
|
Low fidelity prototype — For immediate testing with the user using a minimum of resources. Example: wireframes, paper prototype. Some software for app design: Balsamiq, Adobe comp, invision freehand.
|
|
|
Interaktywny prototyp - prototyp wysokiej jakości + większość animacji, które pojawią się podczas interakcji użytkownika z aplikacją. Niektóre programy: Protopie, Principle. rozpocznij naukę
|
|
Interactive prototype — High fidelity prototype + most of the animations that will happen when the user interacts with the app. Some software: Protopie, Principle.
|
|
|
Prototyp o wysokiej wierności - podobny do produktu końcowego, aby uzyskać realistyczne wrażenia podczas testowania. rozpocznij naukę
|
|
High fidelity prototype — A look-alike of the final product to have a realistic feel while testing.
|
|
|
Protokół myślenia na głos - nagrywanie dla użytkowników, których myślą / oczekują / szukają podczas przeglądania produktu rozpocznij naukę
|
|
Think aloud protocol — To record for users are thinking/expecting/looking for while going through the product
|
|
|
Testowanie w korytarzu - tańszy sposób przetestowania produktu z różnymi uczestnikami. rozpocznij naukę
|
|
Hallway testing — A cheaper way to test your product with a wide variety of participants.
|
|
|
Eyetracking - tworzenie mapy pokazującej, co przyciąga uwagę użytkownika na ekranie rozpocznij naukę
|
|
Eyetracking — To create a map showing what is grabbing the user’s attention on the screen
|
|
|
Śledzenie kliknięć - śledzenie zaangażowania użytkowników, błędów witryny i optymalizacji. rozpocznij naukę
|
|
Click tracking — To track user engagement, website errors, and optimization.
|
|
|
Testowanie A / B - aby przetestować z użytkownikami wydajność dwóch różnych wersji prototypu. rozpocznij naukę
|
|
A/B Testing — To test the performance of two different versions of a prototype with the users.
|
|
|
Analityka internetowa - aby zbadać, ilu użytkowników trafia do Twojej witryny, skąd pochodzą Twoi użytkownicy, jak długo przebywają itp. rozpocznij naukę
|
|
Web analytics — To investigate how many users are coming on your site, where your users are coming from, how long they are staying, etc.
|
|
|
Skala użyteczności systemu - Prosty zestaw 10 pytań do badania poziomu satysfakcji użytkowników rozpocznij naukę
|
|
System usability scale — A simple set of 10 questions to test the satisfaction level of the users
|
|
|
Wskaźniki użyteczności - aby określić ilościowo dane zebrane podczas testów użyteczności. rozpocznij naukę
|
|
Usability Metrics — To quantify the data you gathered from usability testing.
|
|
|
Ocena heurystyczna - zestaw 10 reguł zapewniających użytkownikowi kontrolę nad produktem. rozpocznij naukę
|
|
Heuristic evaluation — Set of 10 rules to ensure that the user has control over the product.
|
|
|