Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
prosta struktura, kontakty bezpośrednie, niewielka liczba członków
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
kontakty pośrednie, złożona struktura, duża liczba członków
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
więź oparta na osobistych kontaktach i emocjonalnym stosunku
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
kontakty rzeczowe, wspólne zainteresowania, interesy, cele
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
organizowana spontanicznie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zorganizowana przez instytucje, więzi określone przepisami
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
powstaje w wyniku wyborów ludzi
|
|
|
grupa niedobrowolna (automatyczna) rozpocznij naukę
|
|
nie zależy od woli jednostki
|
|
|
grupa otwarta (inkluzywna) rozpocznij naukę
|
|
brak kryteriów przynależności
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
mało rygorystyczne kryteria przynależności
|
|
|
grupa zamknięta (eksluzywna) rozpocznij naukę
|
|
rygorystyczne kryteria przynależności
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
istnieje tak długo jak istnieje wydarzenie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
istnieje dłużej niż wydarzenie
|
|
|
więź jednofunkcyjna (wyspecjalizowana) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
negocjacja z osobą trzecią, brak podporządkowania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
negocjacja z osobą trzecią z podporządkowaniem
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
negocjacja z bezstronną komisją międzynarodową bez podprządkowania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zdobycie, utrzymanie, sprawowanie władzy
|
|
|
instytucja ekonomiczna, socjalna rozpocznij naukę
|
|
produkcja, wymiana, podział dóbr i usług
|
|
|
instytucja wychowawczo-kulturalna rozpocznij naukę
|
|
promocja kultury, edukacja
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
głoszenie wiary i jej umacnianie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rodzina egalitarna (partenerska) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
3 osoby w związku lub więcej
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
co najwyżej dwupokoleniowa
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
co najmniej trzypokoleniowa
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
dziedziczenie majątku i nazwiska po ojcu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
dziedziczenie majątku i nazwiska po matce
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
po ślubie przy rodzinie męża
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
po ślubie przy rodzinie żony
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
fizjologiczna - jedzenie, picie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
bezpieczeństwa - opieka, stabilizacja
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przynależności i miłości - przyjaźń, zrozumienie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
szacunek i samoakceptacja - uznanie, prestiż
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wiedza i zrozumienie - zdobywanie umiejętności
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
estetyka - piękno, tworzenie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
relacja i zależność wiążąca jednostki w ramach zbiorowości społecznych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
społecznie akceptowane reguły zachowania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
rodzaj kary wymierzanej przez daną społeczność
|
|
|
normy społeczne nieformalne rozpocznij naukę
|
|
moralne, zwyczajowe, obyczajowe
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
obyczaj, tradycja, kultura
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
odgrywanie jednej roli może zaburzyć drugą
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pozycja zajmowana w grupie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
brak lub załamanie norm i wartości
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zorganizowane typy działalności podejmowanej w celu zaspokojenia potrzeb jednostek lub całych zbiorowości
|
|
|