Unity

 0    12 fiszek    piotrporebski8
drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
Pobranie ruchu w osi x
rozpocznij naukę
Input. GetAxisRaw("Horizontal")
Pobranie zmiany kierunku w osi Y
rozpocznij naukę
Input. GetAxisRaw ("Vertical")
Zmienienie sumy geometrycznej Vector2 na 1
rozpocznij naukę
vector. Normalize();
Poruszanie ciałem gracz
rozpocznij naukę
rb2D. velocity = speed * movementV2;
Pobranie komponentu animatora
rozpocznij naukę
animator=GetCompinent<Animator>();
Zmienienie zmiennej animatora
rozpocznij naukę
animator. SetInteger("zmienna",(int)enum. walkEast);
Obiekt kolizyjny z on TrigerEnter2D z tagiem
rozpocznij naukę
Obiekt kolizyjny z on TrigerEnter2D z ta ?
obiekt. gameObject. CompareTag("Tag")
obiekt programowalny
rozpocznij naukę
[CreateAssetsMenu(menuName = "Nazwa")]
Po jakiej klasie dziedziczy Obiekt Programowalny
rozpocznij naukę
ScritableObject
Tworzenie klona
rozpocznij naukę
Instantiate(obiekt, pozycja, rotacja)
powtarzanie metody co określony czas
rozpocznij naukę
InvokeRepeating("Metoda", czas 1, co ile kolejne")
Usunięcie powtarzania netody
rozpocznij naukę
CanelInvoke("Netoda");

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.