Observer · Design Patterns Revisited · Game Programming Patterns

 0    34 fiszki    brak
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
alokacja
rozpocznij naukę
allocation
wprowadzić w życie
rozpocznij naukę
implement
obserwować
rozpocznij naukę
observe
węzeł
rozpocznij naukę
node
zarejestrowany
rozpocznij naukę
registered
powiadomienie
rozpocznij naukę
notification
guz
rozpocznij naukę
lump
rodzajowy
rozpocznij naukę
generic
pośredni
rozpocznij naukę
indirect
parametr
rozpocznij naukę
parameter
interfejs
rozpocznij naukę
interface
odwołać się
rozpocznij naukę
invoke
wskaźnik
rozpocznij naukę
pointer
nić
rozpocznij naukę
thread
dostrajać
rozpocznij naukę
tweak
wyraźnie
rozpocznij naukę
explicitly
tryb rozkazujący
rozpocznij naukę
imperative
zajęty pracą
rozpocznij naukę
busywork
instancja
rozpocznij naukę
instantiate
seplenienie
rozpocznij naukę
lisp
alokować
rozpocznij naukę
allocate
asynchroniczny
rozpocznij naukę
asynchronous
zarejestrowany
rozpocznij naukę
registered
pewnik
rozpocznij naukę
surer
kosmyk, pasmo
rozpocznij naukę
tendril
impas
rozpocznij naukę
deadlock
zmodyfikowany
rozpocznij naukę
modified
zawierać
rozpocznij naukę
contain
nuda
rozpocznij naukę
tedium
terminologia
rozpocznij naukę
terminology
dynamiczny
rozpocznij naukę
dynamic
szpagat
rozpocznij naukę
twine
podjazd
rozpocznij naukę
inroad
klasztor
rozpocznij naukę
cloister

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.