Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
równie warty, równie godny rozpocznij naukę
|
|
likeverdig; like viktig, med samme verdi
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
likestilt; med sammen rettigheter
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
å hevde seg, kreve sin plass
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tyrania, nieograniczona władza rozpocznij naukę
|
|
et enevelde; styringsform der en person har all makt
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
en embetsmann, person i høy stilling i staten
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
til best for, til fordel for, på en positiv måte
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
en løsrivelse, frigjøring
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czasami, od czasu do czasu rozpocznij naukę
|
|
fra tid til annen, av og til, noen ganger
|
|
|
poprawiać, skierować, zwrócić się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zachować, ustrzec, przechować rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zarząd, kierownictwo, ster rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
å anerkjenne, å akseptere, å godta
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
złamanie, łamanie, pęknięcie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zostać złamanym, stać się naruszonym rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zrozumieć, zdać sobie sprawę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
et sølibat, det å leve ugift, seksuelt avholdende
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wystrój wnętrz, ozdoba, dekoracja rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|