Pytanie |
Odpowiedź |
Jaka była Twoja nauczycielka? Pytanie o opis osoby. rozpocznij naukę
|
|
What was your teacher like?
|
|
|
Czym się ogólnie zajmuje. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Która z pielęgniarek jest z Twojej rodziny? rozpocznij naukę
|
|
Which one of the nurses is your family?
|
|
|
Kim jest Twoja siostra? Moja siostra jest pielęgniarką. rozpocznij naukę
|
|
Who is your sister? My sister is a nurse.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
O co chodzi? Co jest nie tak? rozpocznij naukę
|
|
What's going on? What's wrong?
|
|
|
Czy mógłbyś wyjaśnić jak zrobić to w najlepszy sposób? Podać 2 grzeczne pytania. rozpocznij naukę
|
|
Could you explain how to do it in the best way? / Would you mind explaining how to do it in the best way?
|
|
|
Proszę wyjaśnić jak zrobić to w najlepszy sposób. Podać 2 grzeczne prośby. rozpocznij naukę
|
|
I would be delighted if you explain how to do it in the best way. / It would be delightful if you explain how to do it in the best way.
|
|
|
Proszę, czy mógłby Pan to wyjaśnić? rozpocznij naukę
|
|
Please, could you explain this?
|
|
|
Nie załapałem, do którego problemu to się odnosi. rozpocznij naukę
|
|
I didn't catch which problem it was related to.
|
|
|
Zapomniałem na jaki temat rozmawialiśmy w poprzednim tygodniu. Czy mogliby Państwo przypomnieć? rozpocznij naukę
|
|
I've forgotten what subject we were discussing last week. Could you remind me?
|
|
|
Czy mogłabyś przypomnieć mi o czym to mówiliśmy? rozpocznij naukę
|
|
Could you please remind me what we were talking about? / Could you remind me what the subject was?
|
|
|
Czy ma znaczenie, jak ludzie czują się wciągu dnia pracy? czy to jest ważne rozpocznij naukę
|
|
Does it matter how people feel during a working day? Is it important how people feel during a working day?
|
|
|
To co ma znaczenie to jak sprawiasz że ludzie czują się dobrze. rozpocznij naukę
|
|
What matters is how you make people feel good.
|
|
|
To jest pytanie o to, czy metody mają znaczenie. rozpocznij naukę
|
|
It is a question if the methods matter.
|
|
|