Pytanie |
Odpowiedź |
Opisywanie/ Na drugim planie jest/sa rozpocznij naukę
|
|
In the background, there is/are
|
|
|
opisywanie/ ona/on zdaje sie byc rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
opisywanie/ powiedzialbym/powiedzialabym, ze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyrazanie opini/ wydaje mi sie, ze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyrazanie opini/ wedlug mnie rozpocznij naukę
|
|
As far as I’m concerned / if you ask me
|
|
|
wyrazanie opini/ szczerze mowiac rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(wyrazanie preferencji i uzasadnienie wyboru) Mysle, ze byloby to dobrym rozwiazaniem, poniewaz rozpocznij naukę
|
|
I think this would be a good idea, because
|
|
|
(wyrazanie preferencji i uzasadnienie wyboru) wolabym raczej... niz... rozpocznij naukę
|
|
I would rather... than...
|
|
|
(wyrazanie preferencji i uzasadnienie wyboru) A, zatem z tego powodu wybralbym pierwszy obrazek rozpocznij naukę
|
|
so for these reason I would opt for the first picture
|
|
|
(wyrazanie planow) Planuje zostac rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(wyrazanie planow) Mam zamiar zaczac rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(wyrazanie planow) chcialbym przygotowac rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(relacjonowanie) przede wszystkim rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(relacjonowanie) po wszystkim rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(relacjonowanie) gdy tylko rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(zgadzanie sie) Zgadzam sie z tym poniewaz rozpocznij naukę
|
|
I agree with this because
|
|
|
(relacjonowanie) w pelni sie z toba zgadzam w kwestii rozpocznij naukę
|
|
I fully agree with you about
|
|
|
(relacjonowanie) w porzadku, rzeczywiscie tak jest rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(niezgadzanie sie/ pytanie o opinie) nie pomyslalem o tym. A może...? rozpocznij naukę
|
|
I hadn’t thought about that. why don’t we
|
|
|
(niezgadzanie sie/ pytanie o opinie) obawiam sie, ze musze sie z toba nie zgodzic rozpocznij naukę
|
|
I'm afraid I disagree with you
|
|
|
(niezgadzanie sie/ pytanie o opinie) nie sadze, zeby to zdslo egzamin, poniewaz rozpocznij naukę
|
|
I don't think that would work because
|
|
|
(spekulowanie) wydaje mi sie ze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(spekulowanie) wydaje mi sie ze ona rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(spekulowanie) najprawdopodobniej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(udzielanie rad i proponowanie) sugeruje, ze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(udzielanie rad i proponowanie) Dobrym pomyslem mogloby byc rozpocznij naukę
|
|
It might be a good idea to
|
|
|
(udzielanie rad i proponowanie) co ty na to zeby rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(przedstawianie wad i zalet) Najlepsze w ... jest to, ze... rozpocznij naukę
|
|
The best thing about ... is...
|
|
|
(przedstawianie wad i zalet) Jesli chodzi o zalety rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(przedstawianie wad i zalet) Z jednej strony... ale z drugiej strony... rozpocznij naukę
|
|
On the one hand... but on the other hand...
|
|
|
(wyjasnienia/precyzowanie) Mam na mysli to, ze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(wyjasnienia/precyzowanie) rozumiem przez to, ze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(wyjasnienia/precyzowanie) Scislej mowiac rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(wyjasnianie problemu i wyrazanie frustracji) problem w tym, ze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(wyjasnianie problemu i wyrazanie frustracji) Problem pojawis sie sporadycznie rozpocznij naukę
|
|
It’s an intermittent problem
|
|
|
(wyjasnianie problemu i wyrazanie frustracji) To naprawde frustrujace, bo rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(Podawanie przykladow i odwolywanie sie do wczesniejszych argumentow) Na przyklad rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
(Podawanie przykladow i odwolywanie sie do wczesniejszych argumentow) Jedym z przykladow tego, co mam na mysli, jest rozpocznij naukę
|
|
To give one example of what I mean
|
|
|
(Podawanie przykladow i odwolywanie sie do wczesniejszych argumentow) Wspomnialem wczesniej, ze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|