Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
in Österreich besteht keine Schulpflicht, sondern Unterrichtspflicht rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
der Unterschied, die Unterschiede rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przede wszystkim, w pierwszym rzędzie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przydzielać, przyporządkować czemuś
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
die Zulassung zum Studium rozpocznij naukę
|
|
dopuszczenie, wstęp na studia
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
okazyjny, korzystny cenowo
|
|
|
den Bankautomaten bedienen rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
das Kreuzworträtsel lösen rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zu der Veranstaltung einladen rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
impreza, wydarzenie, przedsięwzięcie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
meine Damen und Herren, ich begrüße Sie ganz herzlich rozpocznij naukę
|
|
Panie i Panowie, witam Państwa serdecznie
|
|
|
heute präsentiere ich Ihnen... rozpocznij naukę
|
|
Dzisiaj prezentuję Państwu...
|
|
|
ich möchte Ihnen... vorstellen rozpocznij naukę
|
|
Chciałbym Państwu przedstawić...
|
|
|
ich beginne mit den Vorteilen rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ich komme jetzt zu den Vorteilen rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ich komme jetzt zum wichtigsten Punkt rozpocznij naukę
|
|
Przechodzę teraz do najważniejszego punktu
|
|
|
das Produkt ist sehr nützlich rozpocznij naukę
|
|
produkt jest bardzo przydatny
|
|
|
ich kann dieses Produkt sehr empfehlen rozpocznij naukę
|
|
Mogę gorąco polecić ten produkt
|
|
|
ich hoffe, ich habe Ihr Interesse geweckt rozpocznij naukę
|
|
Mam nadzieję, że wzbudziłem Państwa zainteresowanie
|
|
|
ich bedanke mich für Ihre Aufmerksamkeit rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ich beantworte jetzt gerne Ihre Fragen rozpocznij naukę
|
|
Chętnie odpowiem teraz na Państwa pytania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|