Pytanie |
Odpowiedź |
przyczyny wzrostu liczby ludnosci rozpocznij naukę
|
|
rewolucja neolityczna, przemyslowa postep technologiczny i rozwoj medycyny
|
|
|
przyczyny spadku liczby ludnosci rozpocznij naukę
|
|
wojny, epidemie, glow i niedozywienie
|
|
|
liczba ludnosci na swiecie wciaz rosnie czy maleje? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
roznica miedzy liczba urodzen a liczba zgonow w danym okresie
|
|
|
jaki jest najbardziej zaludniony region swiata rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
na jakim kontynencie jest najwiekszy wspolczynnik przyrostu naturalnego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w krajach wysoko rozwinietych wspolczynnik przyrostu naturalnego jest niski/wysoki rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w krajach slabo rozwinietych wspolczynnik przyrostu naturalnego jest niski/wysoki rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przyczyny starzenia sie spoleczenst rozpocznij naukę
|
|
mala liczba urodzen dzieci, powszechnosc metod planowania rodziny, odkladanie decyzji o posiadaniu potomstwa
|
|
|
skutki starzenia sie spoleczensta rozpocznij naukę
|
|
mniej ludzi do pracy, zwiekszenie wydatkow na ochorne zdrowia, wzrost ludzi korzystajacych z emerytury
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czynniki rozmieszczenia ludnosci dzielimy na: rozpocznij naukę
|
|
przyrodnicze, pozaprzyrodnicze
|
|
|
przyrodnicze czynniki rozmieszczenia ludnosci: rozpocznij naukę
|
|
klimat, gleby, rzezba terenu, dostep do slodkiej wody, wystepowanie surowcow
|
|
|
czynniki pozaprzyrodnicze rozmieszczenia ludnosci dzielimy na rozpocznij naukę
|
|
spoleczno-gospodarcze i historyczno-polityczne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
termiczna wysokosciowa wodna swietlna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przemieszczenie sie ludzi zwiazane ze stala badz czasowa zmiana miejsca zamieszkania/pobytu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
naplyw ludnosci na dane terytorium
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
powrot emigrantow do poprzedniego miejsca zamieszkania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
migracje w obrebie okreslonego kraju
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
migracje poza granice okreslonego kraju
|
|
|