Pytanie |
Odpowiedź |
dyskryminacja etniczna i rasowa prowadzi zawsze do rozpocznij naukę
|
|
eksploatacji jednych grup przez drugie
|
|
|
twórcą koncepcji ewolucji społecznej był rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
znaczenie jest konstytutywną cechą rozpocznij naukę
|
|
działania, interakcji, działania społecznego, dzieła sztuki (wszystkie odpowiedzi)
|
|
|
teoria zróżnicowanych kontaktów tłumaczy dewiacje jako efekt rozpocznij naukę
|
|
dostępności wzorów przestępczych w najbliższym środowisku
|
|
|
grupa, z którą się identyfikujemy mimo że do niej nie należymy to rozpocznij naukę
|
|
pozytywna grupa odniesienia
|
|
|
grupa, z którą się nie identyfikujemy mimo że do niej należymy to rozpocznij naukę
|
|
negatywna grupa odniesienia
|
|
|
grupę, w której wszystkie prawa i obowiązki członków są ściśle uregulowane to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wszyscy polacy, którzy byli w krakowie i słyszeli hejnał stanowią rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pojęcie normy kulturowej nie obejmuje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nakaz zawierania małżeństw z członkami tej samej grupy, warstwy, klasy to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w ujęciu Webera władza to stosunek między rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ruchliwość międzygeneracyjna
|
|
|
zbiegowisko wokół wypadku samochoowego to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wierni zebrani na mszy celebrowanej przez papieża to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
teoria modernizacji jest w podstawowych założeniach podobna do rozpocznij naukę
|
|
teorii ewolucji społecznej
|
|
|
nagły wzrost aspiracji społeczeństwa prowadzi do relatywnej deprywacji chyba że rozpocznij naukę
|
|
równocześnie rośnie standard życia
|
|
|
ryzyko różni się od zagrożenia tym żę rozpocznij naukę
|
|
jest efektem naszych decyzji i działań
|
|
|
co mają wspólnego wodociągi, internet, linie lotnicze etc, rozpocznij naukę
|
|
stanowią tzw systemy abstrakcyjne lub ekspertalne
|
|
|
zjawisko pasażera na gapę to rozpocznij naukę
|
|
czekanie aż inni zrealizują "dobra publiczne"
|
|
|
dziecko, które na złość łamie wszystkie zakazy przejawia rozpocznij naukę
|
|
kontraformizm (negatywizm)
|
|
|
która analogia najlepiej oddaje współczesny punkt widzenia na charakter społeczeństwa ludzkiego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
socjologia pozytywistyczna nakazuje rozpocznij naukę
|
|
naśladować metody i techniki badawcze nauk przyrodniczych
|
|
|
"polacy to naród wybrany, które obyczaje są najlepsze i powinne być przyjęte przez inne narody" to przejaw rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dobrym przykładem nonkonformisty jest rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
składnikami struktury normatywnej społeczeństwa są między innymi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
socjologia humanistyczna za "atom" życia społecznego uważa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nasze przekonania o sobie oparte na tym jak postrzegaja nas inni nazywany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nonkonformizm to odmiana dewiacji cechująca sie rozpocznij naukę
|
|
publicznym, otwartym manifestowaniem
|
|
|
gdy jednostka odrzuca cele(wartości) a mimo to przestrzega norm społecznych to jest to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mundury, uniformy, odznaki noszone przed jednostki służą do rozpoznania jej rozpocznij naukę
|
|
pozycji społecznej(statusu)
|
|
|
jeżeli mam wobec kogoś pewne uprawnienia i obowiązki to pozostaję z nim w rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pojęcie jaźni odzwierciedlonej odnosi się do rozpocznij naukę
|
|
naszych wyobrażeń, jak wypadamy w oczach innych
|
|
|
synonimem jaźni odzwierciedlonej ujęciu Cooleya jest w koncepcji psychoanalitycznej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|