rodzaje badań neuromarketingowych

 0    8 fiszek    rysinka
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
rejestracja aktywność wzrokowej człowieka za pomocą urządzeń zamontowanych na głowie
rozpocznij naukę
eye tracking okulografia
technika mierząca aktywność elektryczną mózgu. Umożliwia analizę reakcji mózgu na konkretne bodźce w czasie rzeczywistym.
rozpocznij naukę
elektroencefalografia
badanie aktywności mięśni, szczególnie twarzy, aby zbadać emocje i reakcje konsumenta
rozpocznij naukę
elektromiografia
badanie przewodnictwa skóry, które zmienią się w odpowiedzi na emocje szczególnie intensywne
rozpocznij naukę
reakcja skórno -galwaniczna
pozwala na wizualizacje aktywności mózgu i innych części układu nerwowego aby zobaczyć jak różne obszary mózgu reagują na bodźce
rozpocznij naukę
neuroobrazowanie
to dziedzina marketingu które wykorzystuje wiedzę o działaniu mózgu do badania jak konsumenci reagują na różne bodźce marketingowe takie jak reklama, produkty czy opakowania aby lepiej dopasować strategie sprzedaży j zwiększyć ich skuteczność
rozpocznij naukę
neuromarketing
to systematyczny i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji marketingowych działy marketing mix i. postępowanie nabywców na rynku
rozpocznij naukę
badania marketingowe
Badanie rynkowe to proces zbierania, analizowania i interpretowania danych dotyczących rynku, klientów, konkurencji i otoczenia biznesowego.
rozpocznij naukę
badanie rynkowe

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.