Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jestem w domu, ale ona w szkole. rozpocznij naukę
|
|
أَنا في البَيت لٰكِن هِيَ في المَدرَسة
|
|
|
Chce jeść, ale nie ma jedzenia. rozpocznij naukę
|
|
يُريد أن يَأكُل لٰكِن لا يُوجَد طَعام
|
|
|
Lubię kawę, ale nie herbatę. rozpocznij naukę
|
|
أُحبّ القَهوة لٰكِن لا أُحبّ الشّاي
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Nie idę, bo jestem chory. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
On się śmieje, bo jest szczęśliwy. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Uczeń płacze, bo nie ma książki. rozpocznij naukę
|
|
التِّلميذ يَبكي لِأَنَّه ما عِنده كِتاب
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jest zimno, więc zamykam okno. rozpocznij naukę
|
|
الطَّقس بارِد فَأُغلِق النّافِذَة
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
On nie ma pieniędzy, więc nie kupuje. rozpocznij naukę
|
|
ما عِنده مال فَلا يَشتَري
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jeśli pada, nie wychodzę. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jeśli ona jest tutaj, ja też jestem. rozpocznij naukę
|
|
إِذا هِيَ هُنا، أَنا أَيضًا
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Nie jem, bo nie jestem głodny. rozpocznij naukę
|
|
لا آكُل لأنّي لَستُ جَوْعان
|
|
|
Śpię, bo jestem zmęczony. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
لا يَتَكَلَّم لأنَّه خائِف
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Chcesz herbatę albo kawę? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
On pójdzie dziś albo jutro. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Nie lubię ani mleka, ani soku. rozpocznij naukę
|
|
لا أُحبّ الحَليب و لا العَصير
|
|
|
Nie ma ani książki, ani zeszytu. rozpocznij naukę
|
|
لا عِنده كِتاب و لا دَفتَر
|
|
|
Nie mówi ani arabsku, ani angielsku. rozpocznij naukę
|
|
لا يَتَكَلَّم العَرَبِيّة و لا الإِنْجليزيّة
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
On mówi, że jest zmęczony. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|