Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
2 połowa XVIII wieku - 1 połowa wieku XIX
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1874 - 1886 (pierwsza i ostatnia wystawa)
|
|
|
Ekspresjonizm niemiecki, Die Brücke rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Ekspresjonizm niemiecki, Der Blue Riter rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Radziecki konstruktywizm analityczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Radziecki konstruktywizm produktywistyczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Konstruktywizm międzynarodowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
NEOKLASYCYZM, J. L. David
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
NEOKLASYCYZM, J. L. David
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wolność wiodącą lud na barykady rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Rozstrzelanie powstańców madryckich / 3 Maja 1808 roku rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Saturn pożerający własne dzieci rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Niedzielne popołudnie na wyspie Grand Jatte rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wizja po kazaniu, czyli walka Jakuba z Aniołem rozpocznij naukę
|
|
SYMBOLIZM SYNTETYCZNY, Paul Gauguin
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SYMBOLIZM SYNTETYCZNY, Paul Gauguin
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SYMBOLIZM EKSPRESYJNY, Vincent van Gogh
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
POSTIMPRESJONIZM, Paul Cezanne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
POSTIMPRESJONIZM, Paul Cezanne
|
|
|
Martwa natura z jabłkami i pomarańczami rozpocznij naukę
|
|
POSTIMPRESJONIZM, Paul Cezanne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
EKSPRESJONIZM, MARC CHAGALL
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Martwa natura z czerwonym dywanem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
EKSPRESJONIZM NIEMIECKI, Kirchner
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
EKSPRESJONIZM NIEMIECKI, Franz Marc
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SYMBOLIZM SYNTETYCZNY, Władysław Ślewiński
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SYMBOLIZM MIMETYCZNY, Ferdynand Ruszczyc
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SYMBOLIZM MIMETYCZNY, Stanisław Wyspiański
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SYMBOLIZM MIMETYCZNY, Józef Mechoffer
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SYMBOLIZM MIMETYCZNY, Jacek Malczewski
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
PROTOEKSPRESJONIZM, Wojciech Weiss
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
PROTOEKSPRESJONIZM, Podkowiński
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
KUBIZM SYNTETYCZNY, Pablo Picasso
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
KUBIZM SYNTETYCZNY, George Braque
|
|
|
Żołnierze grający w karty rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jedyne kształty ciągłości w przestrzeni rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Portret kobiety z zapałek rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Tajemnica i melancholia ulicy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SURREALIZM, Salvador Dali
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SURREALIZM, Salvador Dali
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SURREALIZM, Salvador Dali
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
KKSPRESJONIZM NIEMIECKI / SZTUKA ABSTRAKCJI, Kandinsky
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
SZTUKA ABSTRAKCJI, K. Malewicz
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Głowa konstruktywistyczna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Pomnik Adama Mickiewicza w Wilnie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|