kluczowe elementy marki

 0    12 fiszek    rysinka
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
1
rozpocznij naukę
cechy
2
rozpocznij naukę
korzyści
3
rozpocznij naukę
wartość
4
rozpocznij naukę
kultura
5
rozpocznij naukę
osobowość
6
rozpocznij naukę
użytkownik
cechy
rozpocznij naukę
kojarzy się z pewnymi cechami (Nivea – delikatność, pielęgnacja skóry, neutralny zapach, klasyczne niebieskie opakowanie)
korzyści
rozpocznij naukę
klienci kupują korzyści (Oral B – klient chce mieć zdrowe zęby, wsparcie od ekspertów)
wartość
rozpocznij naukę
marka mówi o wartościach dostarczanych przez producenta (Apple - kreatywność, innowacyjność, indywidualizm, prywatność i bezpieczeństwo danych)
kultura
rozpocznij naukę
marka może reprezentować pewną kulturę (Red Bull – kultura sportów ekstremalnych, adrenaliny, ryzyka, wypróbowywania swoich możliwości, dążenia do wyznaczonego celu)
osobowość
rozpocznij naukę
marka może sugerować pewną osobowość (LEGO – kreatywność, otwartość, wytrwałość, cierpliwość)
użytkownik
rozpocznij naukę
marka sugeruje rodzaj klienta kupującego i użytkującego produkt(Nike np. aktywna osoba, ambitna, dbająca o zdrowie (

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.