Pytanie |
Odpowiedź |
szczepionka przeciwko ospie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chinina-lek przeciwko malarii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
prątki gruźlicy, zarazki cholery rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szczepionka przeciwko cholerze i wściekliznie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
surowica odpornościowa przecie groźnym chorobom rozpocznij naukę
|
|
1890, Emil Adolf von Behrig
|
|
|
zjawisko zróżnicowanego tempa opadania czerwonych krwinek w zależności od rodzaju schorzenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
termin witamina wydxielanie witaminy B rozpocznij naukę
|
|
1908,1914, Kazimierz Funk
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
fizjologia, odruchy warunkowe rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1877, Alexander Graham Bella
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
samolot z silnikiem spalinowym rozpocznij naukę
|
|
1903, Orville i Willbur Wright
|
|
|
pierwsza taśma produkcyjna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1896, Gugilemo Macaroni i Aleksander Popow
|
|
|
samochod z silnikiem benzynowym rozpocznij naukę
|
|
1883, Gettlieb Daimler i Carl Bezn
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1895, Auguste i Luis Lumiere
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1876, Alexander Graham Bell
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
promieniotwórcze pierwiastki polon i rad rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
promieniowanie Alfa i beta rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Socjaldemokratyczna Partia Niemiec rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Socjaldemokratyczna Partia robocza w rosji rozpocznij naukę
|
|
wiele panstw eurowy w tym Japonia i Usa
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Partia Pracy w wielkiej Brytanii
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
18 wieku w stanach Zjednoczonych
|
|
|
prawo robocze dla kobiet w polscs rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ogłoszenie encykliki Rerum Novarum
|
|
|
prawo wyborcze dla kobiet w stanie Wyoming rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powstanie w Londynie 1 Międzynarodowki rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powszechne prawo wyborcze we francji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ogłosił encyklikę Rerum Novarum rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chrześcijański ruch społeczny i nacjonalizm rozpocznij naukę
|
|
w drugiej polowie 19 wieku
|
|
|
komunizm i socjaldemokracja rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rewizjonizm lub reformizm rozpocznij naukę
|
|
reformowanie systemu Kapitalistycznego
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Międzynarodowe stowarzyszenie robotników
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
uważal ze walka zbrojna moze przynieść więcej niebezpieczeństw niz korzyść
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
likwidacja państwa, władzy i własności, zerwanie z tradycja i religia,
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
krytyka komunizmu, fozszerzenie praw wyborczych, równouprawnienia
|
|
|
chrześcijański ruch społeczny rozpocznij naukę
|
|
krytyka Sojcalizmu komunizmu i liberalizmu, solidsryzm spoleczny, korporacjonizm
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
narod wyższą wartością, rozwój oświaty, solidsryzm narodowy
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
bojowniczki o roene prawa dla kobiet
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
najbardziej zacieta batalia o prawa kobiet
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ruch dążący do równouprawnienia kobiet
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
koncerty sprzypcowe, uwertury, symfonie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
opery Tosca, madama butterfly rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
balety, opery Eugeniuss i dama pikowa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1896Ateny Pierre de Cubertin
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1907, Robert Baden-Powell
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
narodzila sie idea oplimpizmu
|
|
|
w druhiej polowie 19 wieku rozpocznij naukę
|
|
komiksy, reklamy, kultura masowa
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
cechuje ja bogata i wyszukana ornamentyka
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
na prselomie 19 i 20 wieku, Camille Claudel i Auguste Rodin
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Pwula Gauguina i Paula Cezannea oraz Vinvent van Gogh
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
opiera sie na przedstawieniu malowanych obiektów jako bryl
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wyszukane motywy zdobnicze
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
skupia sie na obrazowaniu emocji i ideii
|
|
|