Pytanie |
Odpowiedź |
runac, spadać, obniżać się, rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
napad, skok, napadać (np. z bronią w ręku), rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
narzucać (np. zasady), nakładać (np. kary) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
urzadzenie do ukrywania infoemacji(np gloau) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
głównie, przede wszystkim rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trzymac sie z dala od kogoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stolarstwo, obróbka drewna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szlifowac (papierem sciernym) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieistotny, bez znaczenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
cięknąć, przeczekać, dziura, pękniecie, lać, szczac XD rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oszołomiony, nieprzytomny, ciepiacy na zawrotyglowy, beztroski, niefrasobliwy(o dziecku) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tył do przodu (np. założyć coś tył do przodu) rozpocznij naukę
|
|
back to front, on backwards
|
|
|
lekkomyślny, nieostrożny, brawurowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpraszać, (mgle chmury) rozwiewac (obawy nadzieję) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
miec wszystko pod kontrolą, byc bardzo pewnym siebie rozpocznij naukę
|
|
have The world on a string
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bodziec, motywacja, zachęta rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|