Pytanie |
Odpowiedź |
interesariusz (zainteresowani współpracą z firmą, dostawcy klienci) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przedsiębiorstwo komercyjne rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ogromne zwroty (po inwestycji np) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ramy prawne (np kodeks karny, cywilny) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podmiot gospodarczy (nastawiony na zysk) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
udziałowiec, akcjonariusz rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiedzialność osobista/cywilna (ponosisz odpowiedzialność prawą za swoje czyny) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
środki legislacyjne (legislacja - tworzenie prawa) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zaludniony przez ludzi jakiegoś rodzaju rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wysoka pozycja, znaczenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podmiot gospodarczy (zawiera też non-profit organizations) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zaniedbanie, nadużycie prawa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kultura częstego pozywania (sue itp) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
komunikacja korporacyjna (marketing i public relations firmy) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiedzialność społeczna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiedzialność finansowa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tożsamość firmy (przedstawienie firmy przez sama siebie w otoczeniu, jak firma chce sb widzieć) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
etos (zbiór idei, ideałów) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wieloaspektowy, wielopłaszczyznowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
interakcjonizm (wzajemne relacje itp) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wzburzenie, poruszenie, agitacja rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|