Dział 3, lekcja 4, pytania do opisu mieszkania, str. 38

5  1    17 fiszek    Fiszkoteka
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
sufit
Jakiego koloru jest dach/sufit twojego domu?
rozpocznij naukę
techo
¿De qué color es el techo de tu casa?
autentyczny, prawdziwy
Czy twój zegarek jest z prawdziwego złota?
rozpocznij naukę
auténtico
¿Tu reloj es de oro auténtico?
wysoki
Czy sufity twojego domu są wysokie?
rozpocznij naukę
alto
¿Los techos de tu casa son altos?
przestrzeń
Czy macie dużo przestrzeni w salonie?
rozpocznij naukę
el espacio
¿Tenéis mucho espacio en el salón?
później
W twoim domu najpierw jest przedpokój, a co jest później?
rozpocznij naukę
luego
En tu casa primero está el recibidor, ¿que hay luego?
aluminium
Czy macie nowe okna aluminiowe?
rozpocznij naukę
aluminio
¿Tenéis nuevas ventanas de aluminio?
szkło
Czy nowy szklany stół jest ładny?
rozpocznij naukę
cristal
¿Es bonita la nueva mesa de cristal?
w głębi
Co jest w głębi korytarza: łazienka czy sypialnia?
rozpocznij naukę
al fondo
¿Qué hay al fondo del pasillo: un baño o un dormitorio?
przemysłowy
Czy twoim zdaniem domy w stylu przemysłowym są ładne?
rozpocznij naukę
industrial
En tu opinión ¿son bonitas las casas de estilo industrial?
wystarczająco
Czy mieszkasz wystarczająco blisko od pracy?
rozpocznij naukę
bastante
¿Vives bastante cerca de tu trabajo?
mebel
Meble w tym sklepie są drogie czy tanie?
rozpocznij naukę
el mueble
¿Son caros o baratos los muebles en esta tienda?
różny
Czy twoi bracia i ty jesteście bardzo różni?
rozpocznij naukę
diferente
¿Tus hermanos y tú sois muy diferentes?
odnowiony
Czy budynki w Rynku są odnowione?
rozpocznij naukę
renovado
¿Están renovados los edificios de la plaza Mayor?
pałac
Gdzie jest pałac? Czy pałac jest daleko stąd?
rozpocznij naukę
el palacio
¿Dónde está el palacio? ¿Está lejos de aquí el palacio?
park
Czy w parku jest dużo dzieci?
rozpocznij naukę
el parque
¿Hay muchos niños en el parque?
biuro
Na którym piętrze jest biuro pana Ruiza?
rozpocznij naukę
la oficina
¿En qué planta está la oficina del señor Ruiz?
wieżowiec
Ile wieżowców jest w mieście?
rozpocznij naukę
el rascacielos
¿Cuántos rascacielos hay en la ciudad?

Kurs zawiera także następujące zestawy fiszek:

Dział 5, lekcja 1, słownictwo - jedzenie, str. 64Dział 5, lekcja 2, posiłki w restauracji, str. 65Dział 2, lekcja 9, liczebniki 11-100, str. 27Dział 2, lekcja 3, kolory i okoliczniki miejsca, str. 24Dział 6, lekcja 1, czasowniki zwrotne, str. 78Dział 6, lekcja 2, częstotliwość, str. 80Dział 6, lekcja 3, wygląd zewnętrzny, str. 82Dział 1, lekcja 2, zaimki osobowe, str. 10-11Dział 1, lekcja 5, podstawowe pytaniaDział 1, lekcja 11, liczby 1-10, str. 13Dział 1, lekcja 1, powitania, str. 8-9Dział 1, lekcja 6, podawać coś, dziękować, str. 13Dział 1, lekcja 7, zawody i miejsca pracy, str. 12Dział 1, lekcja 9, języki obce, str. 14Dział 1, lekcja 10, alfabet, str. 17Dział 4, lekcja 1, słownictwo o mieście, str. 50Dział 4, lekcja 3, godziny, str. 51Dział 4, lekcja 6, słuchanka La agenda de Carla, str. 52Dział 4, lekcja 5, dni tygodnia, str. 52Dział 4, lekcja 7, godziny otwarcia, str. 53Dział 4, lekcja 9, środki transportu, str. 56Dział 4, lekcja 11, ważne czasownikiDział 4, lekcja 10, czasowniki, str. 59Dział 4, lekcja 12, wskazywanie drogi, str. 57Dział 4, lekcja 14, jazda autobusem/metrem, str. 58-60Dział 4, lekcja 15, Rincón de cultura, str. 61Dział 3, lekcja 1. części domu, str. 36Dział 3, lekcja 3, opis mieszkań, str. 38Dział 3, lekcja 6, tekst: Mi barrio, str. 40Dział 3, lekcja 8, czasowniki związane z mieszkaniem, str. 41Dział 3, lekcja 9, przedmioty i meble, str. 42Dział 3, lekcja 11, tekst: La familia Ortiz en su piso, str. 43Dział 3, lekcja 13, zaimki dzierżawcze, str. 44Dział 3, lekcja 14, algo, nada, alguien, nadie, este, ese, str. 45Dział 3, lekcja 15, Las favelas, str. 47Dział 2, lekcja 1, rzeczowniki i przymiotniki, str. 22Dział 2, lekcja 5, rodzina, str. 25Dział 2, lekcja 7, przymiotniki dotyczące charakteru, str. 27Dział 2, lekcja 11, opis klasy, str. 30Dział 2, lekcja 10, ser i estar, str. 28Dział 6, lekcja 7, tekst: ¿Cómo son los españoles? ¿Cómo son los polacos?, str. 86Dział 6, lekcja 4, słuchanka: Una agenda de citas on-line, str. 83Dział 6, lekcja 5, facebook, str. 84Dział 6, lekcja 6, al + infinitivo, str. 85Dział 6, lekcja 8, se impersonal, str. 86Dział 6, lekcja 9, Los apellidos en España, str. 89Dział 5, lekcja 3, czasowniki związane, z jedzeniem str. 65Dział 5, lekcja 4, w restauracji, str. 66Dział 5, lekcja 6, czasowniki: gustar, encantar, str. 68Dział 5, lekcja 5, czasowniki związane, z restauracją str. 66Dział 5, lekcja 8, często używane czasowniki, str. 67Dział 1, lekcja 4, kraje i narodowości str. 9-10Dział 5, lekcja 7, tekst: En busqueda de novia, str. 70Dział 5, lekcja 10, antes, después de, str. 71Dział 5, lekcja 9, c.d. czasownikówDział 5, lekcja 11, Rincón de cultura: la dieta mediterránea, str. 75Dział 3, lekcja 2, pytania związane z mieszkaniem, str. 36Dział 3, lekcja 5, liczby porządkowe, str. 39Dział 3, lekcja 7, pytania do tekstu Mi barrio, str. 40Dział 3, lekcja 10, pytania do przedmiotów i mebli, str. 42Dział 3, lekcja 12, pytania do tesktu: La familia Ortiz str. 43Dział 1, lekcja 3, pytania do zaimków osobowych str. 11-12Dział 1, lekcja 8, pytania do zawodów, str. 12Dział 2, lekcja 2, pytania o rzeczowniki, str. 22Dział 2, lekcja 4, pytania do kolorów i okliczników miejsca, str. 24Dział 2, lekcja 8, pytania o charakter, str. 25Dział 2, lekcja 6, pytania o rodzinę, str. 25Dział 4, lekcja 2, pytania o miasto, str. 50Dział 4, lekcja 4, pytania o godzinę, str. 51Dział 4, lekcja 8, pytania o godziny otwarcia, str. 53Dział 4, lekcja 13, pytania o drogę, str. 57

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.