Kody 10

 0    10 fiszek    pawlecipe
drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie - Odpowiedź -
1-3-3
rozpocznij naukę
błąd linii danych pierwszych 64 kB pamięci RAM (wyjmij RAM, styki, wymień moduł)
1-3-4
rozpocznij naukę
błąd logiczny parzystkości pierwszych 64 kB pamięci RAM (wyjmij RAM, styki, wymień moduł, wymień płytę)
1-4-1
rozpocznij naukę
błąd linii adresowej pierwszych 64 kB pamięci RAM (wyjmij RAM, styki, wymień moduł)
2-x-x
rozpocznij naukę
uszkodzenie pierwszych 64 kB pamięci RAM (wyjmij RAM, styki, wymień moduł)
3-1-1
rozpocznij naukę
błąd podrzędnego rejestru DMA (zwarcie na płycie, wymiana płyty)
3-1-2
rozpocznij naukę
błąd nadrzędnego rejestru DMA (zwarcie na płycie, wymiana płyty)
3-1-3
rozpocznij naukę
błąd nadrzędnego rejestru maski przerwań (zwarcie na płycie, wymiana płyty)
3-1-4
rozpocznij naukę
błąd podrzędnego rejestru maski przerwań (zwarcie na płycie, wymiana płyty)
3-2-2
rozpocznij naukę
błąd wektora przerwań pamięci RAM (wymień płytę)
3-2-4
rozpocznij naukę
błąd kontrolera klawiatury (połączenie klawiatury, wymień klawiaturę, zwarcie na płycie, wymiana płyty)

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.