第29课 - 请多提意见

 0    45 fiszek    kashserafin
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
意见(意見)
yìjiàn
rozpocznij naukę
pomysł
欢迎(歡迎)
huānyíng
rozpocznij naukę
witać
书房(書房)
shūfáng
rozpocznij naukę
gabinet
qiáng
rozpocznij naukę
ściana
挂(掛)
guà
rozpocznij naukę
wieszać
字画(字畫)
zìhuà
rozpocznij naukę
kaligrafia i malarstwo
书架(書架)
shūjià
rozpocznij naukę
regał na książki
古书(古書)
gǔshū
rozpocznij naukę
stare książki
整齐(整齊)
zhěngqí
rozpocznij naukę
uporządkowany
摆(擺)
bǎi
rozpocznij naukę
postawić
盆景
pénjǐng
rozpocznij naukę
bonsai
pén
rozpocznij naukę
garnek
长(長)
zhǎng
rozpocznij naukę
rosnąć
开花(開花)
kāihuā
rozpocznij naukę
VO kwitnąć
君子兰(君子蘭)
jūnzǐlán
rozpocznij naukę
kliwia
叶子(葉子)
yèzi
rozpocznij naukę
liście
养(養)
yǎng
rozpocznij naukę
hodować
比较(比較)
bǐjiào
rozpocznij naukę
porównywalnie
人们(人們)
rénmen
rozpocznij naukę
ludzie
作品
zuòpǐn
rozpocznij naukę
dzieło literackie/sztuki
浇(澆)
jiāo
rozpocznij naukę
podlewać
修整
xiūzhěng
rozpocznij naukę
strzyc (ale nie włosy)
艺术(藝術)
yìshù
rozpocznij naukę
sztuka
园艺师(園藝師)
yuányìshī
rozpocznij naukę
ogrodnik
园艺(園藝)
yuányì
rozpocznij naukę
ogrodnictwo
练(練)
liàn
rozpocznij naukę
ćwiczyć
书法家(書法家)
shūfǎjiā
rozpocznij naukę
kaligraf
弟子不必不如师(弟子不必不如師)
dìzǐ búbì bùrú shī
rozpocznij naukę
Uczniowie niekoniecznie są gorsi od nauczycieli.
弟子
dìzǐ
rozpocznij naukę
wychowankowie
不必
búbì
rozpocznij naukę
niekoniecznie
师不必贤于弟子(師不必賢於弟子)
shī búbì xiányú dìzǐ
rozpocznij naukę
Nauczyciele niekoniecznie są mądrzejsi od uczniów.
句子
jùzi
rozpocznij naukę
zdanie
意思
yìsi
rozpocznij naukę
znaczenie
不如
bùrú
rozpocznij naukę
być gorszym od
高明
gāomíng
rozpocznij naukę
mądry
文学家(文學家)
wénxuéjiā
rozpocznij naukę
pisarz
互相
hùxiāng
rozpocznij naukę
nawzajem
谦虚(謙虛)
qiānxū
rozpocznij naukę
skromny
乐趣(樂趣)
lèqù
rozpocznij naukę
przyjemność
难过(難過)
nánguò
rozpocznij naukę
być smutnym
院子
yuànzi
rozpocznij naukę
podwórko
照顾(照顧)
zhàogu
rozpocznij naukę
opiekować się
关心(關心)
guānxīn
rozpocznij naukę
troszczyć się o
美化
měihuà
rozpocznij naukę
upiększać
心灵(心靈)
xīnlíng
rozpocznij naukę
dusza

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.