Pytanie |
Odpowiedź |
tradycja ustna, wiedza ludowa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
strzelec wyborowy, snajper rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
obdarzyc, przyznawac (np. moce albo energi XD) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
potegowanie, zwiekszanie, nasilanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
solidny, trwały, pewny, stanowczy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uporać sie, stwiac czoła problemom, rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
konkretny, jasno okreslony, ostateczny, decydujacy, definitywny, rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyczerpanie, uszczuplenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieprawości, niesprawiedliwosci rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
komplikacja, problem, niepowodzebi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zblizac sie do granicy czegos rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wylaczyc sie odplynac myslami rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
cos wielkiego, bardzo duzego, zlego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zgodny, spójny, konsekwentny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieuchronnie zbliżający sie, nadciagajacy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
do tej pory / jak dotąd / dotychczas rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ochrypły, szorstki (głos, śmiech) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|