emocje

 0    48 fiszek    yumglacial
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
podstawowść to cecha pojęć nie emocji.
rozpocznij naukę
Averill
klasyfikacja: pozioma i pionowa
rozpocznij naukę
Averill
wszystkie emocje są podstawowe
rozpocznij naukę
Ekman
8 właściwości emocji
rozpocznij naukę
Ekman
biologiczne podejscie
rozpocznij naukę
panksepp
realizacja programu genetycznego
rozpocznij naukę
Panksepp
reakcje emotywne, typowe emocje, uczucia wyższe
rozpocznij naukę
Panksepp
szczur na zapach kota (genetyka)
rozpocznij naukę
Panksepp
emocje modalne
rozpocznij naukę
Scherer
słowne nazwy, mimika, sytuacje wywołujące
rozpocznij naukę
emocje modalne
system interpretacji
rozpocznij naukę
Shweder
narracja, skrypty
rozpocznij naukę
Shweder
teoria choroby, czarów, cierpienia
rozpocznij naukę
Shweder
nie ma takich nazw emocji, które powstawalyby niezależnie od różnic językowych i kulturowych
rozpocznij naukę
Wierzbicka
emocje naspoznawane i niedopoznawane
rozpocznij naukę
Heelas
konstruktywizm
rozpocznij naukę
Wierzbicka
uniwersalizm
rozpocznij naukę
Ekman
relatywizm
rozpocznij naukę
Lutz
konsekwencje
rozpocznij naukę
Averill
jakie są konsekwencje?
rozpocznij naukę
zamierzone i nie zamierzone krótkofalowe i długofalowe szczególne i typowe indywidualne i grupowe
eustres dystres
rozpocznij naukę
Averill
emocje dostarczają informacji
rozpocznij naukę
Clore
afekt dobry i zły
rozpocznij naukę
Clore
mechanizm regulacyjny
rozpocznij naukę
motywacja
tendencja do podejmowania ukierunkowanych na cel czynności3
rozpocznij naukę
dążenia
projekt sterujący czynnościami, intencja
rozpocznij naukę
cel
odpowiednie zorganizowanie czynności i skupienie energii
rozpocznij naukę
proces motywacyjny
efekty czynnosci
rozpocznij naukę
jakościowy, ilościowy, odpowiedniości
jakościowe i ilościowe cechy wyniku
rozpocznij naukę
intencja
James i Wundt; motywacja jako zjawisko woli- jak kontrola
rozpocznij naukę
psychologia klasyczna
dominacja idei
rozpocznij naukę
akt woli
Freud, McDougall; motywacja na instytucie, impulsie
rozpocznij naukę
ujęcie dynamiczne
przedmioty służące do wyładowania pierwotnych impulsow
rozpocznij naukę
przedmioty katektyczne
Hull, popęd, nawyk
rozpocznij naukę
teoria uczenia się
Lewin, Festinger; źródła mot. nietylko biol. Nat. człowieka, ale i subiektywny odbiór sytacji(pp)
rozpocznij naukę
ujęcie poznawcze
Rubinstein, Leontiew; świadomość i czynności
rozpocznij naukę
psychologowie radzieccy
zachowanie dyktowane wieloma różnymi motywami; uruchomienie danej aktywności
rozpocznij naukę
polimotywacyjność
rozwijanie + przekonanie DOJDE
rozpocznij naukę
kompetencja
skala umiejscowienia źródła kontroli
rozpocznij naukę
Rotter
osobowość wewnętrzna i zewnętrzna
rozpocznij naukę
Rotter
2 sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
rozpocznij naukę
Lazarus
potrzeba odnoszenia sukcesów- pragnienie i gotowość
rozpocznij naukę
Murray
White; motywacja efektywnosciowa
rozpocznij naukę
teoria kompetencji
modelowani i naśladowanie
rozpocznij naukę
teoria społecznego uczenia się
poznawczą teoria wyboru
rozpocznij naukę
Atkinson
teoria rozwoju kompetencji
rozpocznij naukę
Dweck
inteligencja dana raz na zawsze; potwierdzanie; bierne podejście
rozpocznij naukę
teoria stałości
poziom inteligencji może się zmieniać; uczenie się; stan wyjściowy, ale nie ostateczny
rozpocznij naukę
teoria wzrostu

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.