Pytanie |
Odpowiedź |
podstawowść to cecha pojęć nie emocji. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
klasyfikacja: pozioma i pionowa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wszystkie emocje są podstawowe rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
realizacja programu genetycznego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
reakcje emotywne, typowe emocje, uczucia wyższe rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szczur na zapach kota (genetyka) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
słowne nazwy, mimika, sytuacje wywołujące rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
teoria choroby, czarów, cierpienia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nie ma takich nazw emocji, które powstawalyby niezależnie od różnic językowych i kulturowych rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
emocje naspoznawane i niedopoznawane rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zamierzone i nie zamierzone krótkofalowe i długofalowe szczególne i typowe indywidualne i grupowe
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
emocje dostarczają informacji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tendencja do podejmowania ukierunkowanych na cel czynności3 rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
projekt sterujący czynnościami, intencja rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiednie zorganizowanie czynności i skupienie energii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
jakościowy, ilościowy, odpowiedniości
|
|
|
jakościowe i ilościowe cechy wyniku rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
James i Wundt; motywacja jako zjawisko woli- jak kontrola rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Freud, McDougall; motywacja na instytucie, impulsie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przedmioty służące do wyładowania pierwotnych impulsow rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Lewin, Festinger; źródła mot. nietylko biol. Nat. człowieka, ale i subiektywny odbiór sytacji(pp) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Rubinstein, Leontiew; świadomość i czynności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zachowanie dyktowane wieloma różnymi motywami; uruchomienie danej aktywności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozwijanie + przekonanie DOJDE rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
skala umiejscowienia źródła kontroli rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
osobowość wewnętrzna i zewnętrzna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
2 sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
potrzeba odnoszenia sukcesów- pragnienie i gotowość rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
White; motywacja efektywnosciowa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
modelowani i naśladowanie rozpocznij naukę
|
|
teoria społecznego uczenia się
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
teoria rozwoju kompetencji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
inteligencja dana raz na zawsze; potwierdzanie; bierne podejście rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poziom inteligencji może się zmieniać; uczenie się; stan wyjściowy, ale nie ostateczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|