Dział 2, lekcja 8, pytania o charakter, str. 25

5  1    14 fiszek    Fiszkoteka
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie
Odpowiedź

sympatyczny
Czy twoja nowa szefowa jest sympatyczna?
rozpocznij naukę
simpático
¿Tu nueva jefa es simpática?

antypatyczny, niesympatyczny
Brat twojego narzeczonego jest sympatyczny czy niesympatyczny?
rozpocznij naukę
antipático
¿El hermano de tu novio es simpático o antipático?

inteligentny
Czy jej rodzice też są inteligentni?
rozpocznij naukę
inteligente
¿Sus padres son inteligentes también?

optymista, optymistyczny
Jacy są pracownicy: pesymistyczni czy optymistyczni?
rozpocznij naukę
optimista
¿Cómo son los empleados: pesimistas u optimistas?

pesymista, pesymistyczny
Kto jest pesymistą: twoja matka czy twój ojciec?
rozpocznij naukę
pesimista
¿Quién es pesimista: tu madre o tu padre?

ładny, przystojny
Czy narzeczony twojej siostry jest przystojny?
rozpocznij naukę
guapo
¿Es guapo el novio de tu hermana?

brzydki
Czy dziecko twojego brata jest brzydkie?
rozpocznij naukę
feo
¿Es feo el hijo de tu hermano?

poważny
Jaki jest twój ojciec? Czy jest trochę poważny?
rozpocznij naukę
serio
¿Cómo es tu padre? ¿Es un poco serio?

wesoły
Wasza matka jest wesoła czy poważna?
rozpocznij naukę
alegre
¿Vuestra madre es alegre o seria?

nieśmiały
Czy stewardessa w samolocie jest nieśmiała?
rozpocznij naukę
tímido
¿La azafata del avión es tímida?

pracowity
Czy wasi rodzice są pracowici?
rozpocznij naukę
trabajador
¿Son trabajadores vuestros padres?

głupi
Kto z twojej rodziny jest trochę głupi?
rozpocznij naukę
tonto
¿Quién de tu familia es un poco tonto?

leniwy
Czy twoi dziadkowie są leniwi?
rozpocznij naukę
perezoso
¿Son perezosos tus abuelos?

próżny, leniwy
Czy twój syn jest inteligentny, ale trochę leniwy?
rozpocznij naukę
vago
¿Tu hijo es inteligente pero un poco vago?


Kurs zawiera także następujące zestawy fiszek:

Dział 1, lekcja 1, powitania, str. 8-9Dział 1, lekcja 2, zaimki osobowe, str. 10-11Dział 1, lekcja 3, pytania do zaimków osobowych str. 11-12Dział 1, lekcja 4, kraje i narodowości str. 9-10Dział 1, lekcja 5, podstawowe pytaniaDział 1, lekcja 6, podawać coś, dziękować, str. 13Dział 1, lekcja 7, zawody i miejsca pracy, str. 12Dział 1, lekcja 8, pytania do zawodów, str. 12Dział 1, lekcja 9, języki obce, str. 14Dział 1, lekcja 10, alfabet, str. 17Dział 1, lekcja 11, liczby 1-10, str. 13Dział 2, lekcja 1, rzeczowniki i przymiotniki, str. 22Dział 2, lekcja 2, pytania o rzeczowniki, str. 22Dział 2, lekcja 3, kolory i okoliczniki miejsca, str. 24Dział 2, lekcja 4, pytania do kolorów i okliczników miejsca, str. 24Dział 2, lekcja 5, rodzina, str. 25Dział 2, lekcja 6, pytania o rodzinę, str. 25Dział 2, lekcja 7, przymiotniki dotyczące charakteru, str. 27Dział 2, lekcja 9, liczebniki 11-100, str. 27Dział 2, lekcja 10, ser i estar, str. 28Dział 2, lekcja 11, opis klasy, str. 30Dział 3, lekcja 1. części domu, str. 36Dział 3, lekcja 2, pytania związane z mieszkaniem, str. 36Dział 3, lekcja 3, opis mieszkań, str. 38Dział 3, lekcja 4, pytania do opisu mieszkania, str. 38Dział 3, lekcja 5, liczby porządkowe, str. 39Dział 3, lekcja 6, tekst: Mi barrio, str. 40Dział 3, lekcja 7, pytania do tekstu Mi barrio, str. 40Dział 3, lekcja 8, czasowniki związane z mieszkaniem, str. 41Dział 3, lekcja 9, przedmioty i meble, str. 42Dział 3, lekcja 10, pytania do przedmiotów i mebli, str. 42Dział 3, lekcja 11, tekst: La familia Ortiz en su piso, str. 43Dział 3, lekcja 12, pytania do tesktu: La familia Ortiz str. 43Dział 3, lekcja 13, zaimki dzierżawcze, str. 44Dział 3, lekcja 14, algo, nada, alguien, nadie, este, ese, str. 45Dział 3, lekcja 15, Las favelas, str. 47Dział 4, lekcja 1, słownictwo o mieście, str. 50Dział 4, lekcja 2, pytania o miasto, str. 50Dział 4, lekcja 3, godziny, str. 51Dział 4, lekcja 4, pytania o godzinę, str. 51Dział 4, lekcja 5, dni tygodnia, str. 52Dział 4, lekcja 6, słuchanka La agenda de Carla, str. 52Dział 4, lekcja 7, godziny otwarcia, str. 53Dział 4, lekcja 8, pytania o godziny otwarcia, str. 53Dział 4, lekcja 9, środki transportu, str. 56Dział 4, lekcja 10, czasowniki, str. 59Dział 4, lekcja 11, ważne czasownikiDział 4, lekcja 12, wskazywanie drogi, str. 57Dział 4, lekcja 13, pytania o drogę, str. 57Dział 4, lekcja 14, jazda autobusem/metrem, str. 58-60Dział 4, lekcja 15, Rincón de cultura, str. 61Dział 5, lekcja 1, słownictwo - jedzenie, str. 64Dział 5, lekcja 2, posiłki w restauracji, str. 65Dział 5, lekcja 3, czasowniki związane, z jedzeniem str. 65Dział 5, lekcja 4, w restauracji, str. 66Dział 5, lekcja 5, czasowniki związane, z restauracją str. 66Dział 5, lekcja 6, czasowniki: gustar, encantar, str. 68Dział 5, lekcja 7, tekst: En busqueda de novia, str. 70Dział 5, lekcja 8, często używane czasowniki, str. 67Dział 5, lekcja 9, c.d. czasownikówDział 5, lekcja 10, antes, después de, str. 71Dział 5, lekcja 11, Rincón de cultura: la dieta mediterránea, str. 75Dział 6, lekcja 1, czasowniki zwrotne, str. 78Dział 6, lekcja 2, częstotliwość, str. 80Dział 6, lekcja 3, wygląd zewnętrzny, str. 82Dział 6, lekcja 4, słuchanka: Una agenda de citas on-line, str. 83Dział 6, lekcja 5, facebook, str. 84Dział 6, lekcja 6, al + infinitivo, str. 85Dział 6, lekcja 7, tekst: ¿Cómo son los españoles? ¿Cómo son los polacos?, str. 86Dział 6, lekcja 8, se impersonal, str. 86Dział 6, lekcja 9, Los apellidos en España, str. 89

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.