Pytanie |
Odpowiedź |
Komunikacja interpersonalna to: rozpocznij naukę
|
|
Komunikowanie instytucjonalne
|
|
|
Poziomy komunikowania interpersonalnego to: rozpocznij naukę
|
|
p. faktyczny, p. instrumentalny
|
|
|
Cechy komunikacji niewerbalnej to: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Cechy zachowania agresywnego to: rozpocznij naukę
|
|
Wysoki ton, przybliżanie się, nerwowość
|
|
|
Człowiek jest komunikatywny gdy: rozpocznij naukę
|
|
Inni go rozumieją, gdy jest zrozumiany zgodnie z intencją nadania komunikatu
|
|
|
Przestrzeń bezpieczeństwa psychologicznego: rozpocznij naukę
|
|
Odległość dobrego przepływu informacji uzależniona od stopnia zażyłości osób komunikatywnych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Jest manipulacją, wrażeniem, zarządza wizerunkiem, pokazanie się z jak najlepszej strony
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Osoba, instytucja, grupa społeczna,
|
|
|
Opinia publiczna cechuje się: rozpocznij naukę
|
|
Masowością oraz jest wynikiem działalności mas mediów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Zawsze występuje w grupie społecznej, jest nieodłącznym elementem w komunikowaniu grupowym
|
|
|
Komunikacja interpersonalna jest: rozpocznij naukę
|
|
Uwarunkowana kulturowo, jest wynikiem rozwoju społecznego, ma swe korzenie w przeszłości historycznej
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Typowe dla organizacji, pomaga w zarządzaniu organizacją, wprowadza porządek w działalność gospodarczą
|
|
|
Komunikowanie syntetyczne rozpocznij naukę
|
|
Zależy od gramatyki, jest ściśle związane z ortografią, uzależnione jest od zasad gramatycznych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Jest potrzebny do działania, daję wiarę w sukces, dostarcza pozytywnej energii
|
|
|
Cechy aktywnego słuchania rozpocznij naukę
|
|
Szczere zainteresowanie słuchającym, słuchający nie szuka w wypowiedzi informacji potwierdzających jest własne przekonanie, słuchający zamierza zrozumieć druga stronę, stawia się w jego roli
|
|
|
Uwarunkowanie autoprezentacji rozpocznij naukę
|
|
Uzależnione od roli społecznej oraz wykształcenia
|
|
|
Manipulacja w komunikacji polega na: rozpocznij naukę
|
|
Celowym nieprawidłowym użyciem sygnałów werbalnych w wypowiedzi
|
|
|
Bariery utrudniające słuchanie to: rozpocznij naukę
|
|
Porównywanie się, domyślanie się, przygotowanie odpowiedzi, flirtowanie, osądzanie, kojarzenie, udzielanie rad, sprzeciwienie się
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Ciągłe, dynamiczne, kończy się w chwili śmierci, nie można się nie komunikować, społeczne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Pełni funkcje ekspresyjną i instrumentalną, przekazuje wiadomości, postawy i przekonania, zmierza do wzajemnego zrozumienia i oddziaływania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Zabezpieczenie praw moich z uwzględnieniem praw innych
|
|
|
Empatyczne zachowanie to: rozpocznij naukę
|
|
Zrozumienie drugiego człowieka, wejście w jego skórę, zrozumienie możliwości i uczuć drugiego człowieka oraz zainteresowanie drugim człowiekiem
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Brak przygotowania do rozmowy, emocjonalność partnerów, brak czasu na rozmowę, środowisko w którym przeprowadza się rozmowę, emocje związane z przedmiotem rozmowy
|
|
|
Szumy informacyjne mają charakter: rozpocznij naukę
|
|
Wewnętrzny, zewnętrzny, somatyczny
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Wprowadzenie sędziego w celu rozpatrzenia sporu, sposób rozwiązania sytuacji patowej w negocjacjach
|
|
|
Etyczność komunikatu polega na: rozpocznij naukę
|
|
Sprawdzonych informacjach, przeszkodzeniu ludziom, przekonaniu o wiarygodności
|
|
|
Komunikowanie zewnętrzne polega na: rozpocznij naukę
|
|
komunikowaniu się organizacji w otoczeniu
|
|
|
Sposoby przezwyciężania barier komunikacyjnych rozpocznij naukę
|
|
Nie oceniajmy, uważnie słuchajmy, unikajmy gadulstwa, dbajmy o komfort rozmowy, dostosuj tempo i ton głosu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Komunikacja werbalna i niewerbalna
|
|
|
Techniki komunikowania się to: rozpocznij naukę
|
|
Autoprezentacja, komunikacje werbalna, kierowanie wrażeniem, komunikacja niewerbalna, zachowanie agresywne, zachowanie asertywne, zarządzanie konfliktem, negocjacje, mediacje
|
|
|