Toggle navigation
załóż konto
zaloguj się
log in
log in
stwórz fiszki
kursy językowe
jak to działa
katalog
języki obce
niderlandzki
angielski
niemiecki
hiszpański
francuski
włoski
norweski
rosyjski
koreański
portugalski
szwedzki
chiński
łaciński
arabski
japoński
czeski
zuluski
turecki
rumuński
ukraiński
przedmioty humanistyczne
polski
historia
WOS
prawo
historia sztuki
psychologia
religia i etyka
muzyka
zarządzanie
archeologia
pedagogika
przedmioty ścisłe
geografia
biologia
medycyna
chemia
fizyka
matematyka
ekonomia
informatyka
architektura
inne
hobby
prawo jazdy
design
premium
przedmioty ścisłe
informatyka
Java - Zmienne
Java - Zmienne
0
19 fiszek
Karmelowa
rozpocznij naukę
ściągnij mp3
×
Idealne dla słuchowców
–
zamień swoje słówka w audiokurs i ucz się:
podczas jazdy autobusem czy samochodem
na spacerze z psem
czekając w kolejce
przed snem
Funkcja dostępna tylko dla użytkowników premium.
aktywuj konto premium
przykładowe nagranie
drukuj
×
Idealne poza domem
–
wydrukuj swoje słówka:
jako poręczną listę
jako fiszki do wycięcia
Funkcja dostępna tylko dla użytkowników premium.
aktywuj konto premium
przykładowy wydruk
graj
sprawdź się
Pytanie
Odpowiedź
zmienna
rozpocznij naukę
Schowek do którego możemy coś zapisać i tam to przetrzymać. Każdy taki schowek musi być opisany. To właśnie są typy zmiennych.
{}
rozpocznij naukę
zmienne możemy deklarować w obszarach między klamrami
int
rozpocznij naukę
liczby całkowite
int zmienna = 7 System. out. print(zmienna)
rozpocznij naukę
Wyświetli zmienną 7
1zmienna
rozpocznij naukę
na początku nazwy zmiennej nie można umieścić cyfry, można dać w każdym innymi miejscu niż na samym początku
zmie 1 nna
rozpocznij naukę
nie można uzywać spacji
nazwaZmiennej, nazwa_zmienna, _nazwa_zmiennej
rozpocznij naukę
duża litera zamiast spacji
zmie+nna
rozpocznij naukę
nie można dawać znaków
byte
rozpocznij naukę
Liczby których można użyć to od -128 do 127. Zmiennej tej używamy jeśli nie chcemy zużyć dużo pamięci(8 bitów).
short
rozpocznij naukę
od - 32 768 do 32 767 (16 bitów).
int
rozpocznij naukę
od -2^31 do 2^31-1 (32 bity)
long
rozpocznij naukę
-2^63 do 2^63-1 (64 bity)
char
rozpocznij naukę
zmienna składająca się z jednej litery
char znaczek='z';
rozpocznij naukę
znaki pojedyncze powinny być ujmowane w apostrofy "
float
rozpocznij naukę
Typ liczby przecinkowej (1.5, zapisujemy z kropką). Pokazuje jedną po przecinku.
double
rozpocznij naukę
Liczba przecinkowa(większy zakres niż float). Powinno się tej używać, ponieważ ma podwójną precyzje(1.25).
String
rozpocznij naukę
ciąg znaków, liter
String imie = "Ewa" String nazwisko = "Wojtaszek" System. out. print("imie+nazwisko")
rozpocznij naukę
Łączenie zmiennych znakowych string
(imie+" "+nazwisko)
rozpocznij naukę
powstanie spacja
Stwórz fiszki
informatyka
Zobacz podobne fiszki:
Java API I/O
Ubuntu - komendy linux
Wybrane komendy systemu UNIX
słówka IT
historia internetu
sieci3
testensi1
Infa komputer
C++ - teoria
2 do potegi 20
Algorytmy
Igrzyska śmierci ...-33
Układy wejścia wyjścia
Aktualizacja programów
Najpopularniejsze fiszki
matura ustna angielski zwroty
alfabet grecki
państwa i stolice europy
tablica mendelejewa
miesiące po angielsku
pierwiastki chemiczne
środki stylistyczne
lalka streszczenie
podstawowe zwroty po angielsku
wierzę w boga
bogowie greccy
flagi europy
związki frazeologiczne
województwa i stolice
prezydenci polski
Modismos en inglés
Vocabulario de Halloween en inglés
Optyka - fizyka
Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.
×
Główne
Pasek postępu
Zegar
Wymuś dobrą odpowiedź
Treści
Tekst
Tekst przykładu
Obrazki
Nagrania
Nagrania przykładu
Nagrania ojczyste
Podkreślenia gramatyczne
Opcje przepisywania
ignoruj:
spacje
znaki narodowe
nawiasy
interpunkcję
wielkość liter
brak rodzajnika
unifikuj skróty
kolejność
zgłoś błąd
Dziękujemy za zgłoszenie :)
1
2
3
4
sprawdź
dalej
mam rację ↑
(
Tip:
wciśnięcie
enter
uzna odpowiedź jako
złą
Tip2:
żeby z powrotem zobaczyć pytanie, kliknij na polu fiszki )
nie wiem
wiem
pokaż odpowiedź
sprawdź
dalej
mam rację ↑
(
Tip:
wciśnięcie
enter
uzna odpowiedź jako
złą
Tip2:
żeby z powrotem zobaczyć pytanie, kliknij na polu fiszki )
Brawo, świetnie Ci idzie:)
Twórcą tych fiszek jest Karmelowa.
Kliknij, aby stworzyć własne fiszki:)
Jeśli wolisz gotowe, wypróbuj nasze profesjonalne kursy.
Irregular Verbs
wypróbuj za darmo
Angielski medyczny
wypróbuj za darmo
Powtórz wszystkie
Powtórz trudne
Koniec rundy
1
Podsumowanie
runda
wiem
nie wiem
1
(
)
(
)
Następna runda
powtórz to, czego nie wiedziałeś
`
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
-
=
English
American English
Français
español
Nederlands, Vlaams
Deutsch
Norsk
język polski
português
русский язык
Svenska
українська мова
italiano
gjuha shqipe
العربية
euskara
беларуская мова
български език
中文, 汉语, 漢語
hrvatski jezik
český jazyk
dansk
Esperanto
eesti keel
føroyskt
suomen kieli
galego
ελληνικά
ქართული
עברית
हिन्दी, हिंदी
Bahasa Indonesia
Íslenska
日本語, にほんご
ייִדיש
ಕನ್ನಡ
català, valencià
Қазақша
isiXhosa
한국어, 韓國語, 조선어, 朝鮮語
latine
lietuvių kalba
latviešu valoda
Lëtzebuergesch
македонски јазик
bahasa Melayu, بهاس ملايو
Malti
Papiamento
فارسی
Português brasileiro
rumantsch grischun
limba română
српски језик
Setswana
slovenský jazyk
slovenski jezik
Gàidhlig
ไทย
Xitsonga
Türkçe
اردو
magyar
Tiếng Việt
isiZulu
q
w
e
r
t
y
u
i
o
p
[
]
\
a
s
d
f
g
h
j
k
l
;
'
z
x
c
v
b
n
m
,
.
/
Ctrl + Alt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
×
Zaznacz prawidłową odpowiedź
nowy test
×
Odkryj wszystkie pary w najmniejszej liczbie ruchów!
0
kroków
Nowa gra:
4x3
5x4
6x5
7x6
×
log in
log in
Zaloguj się
Login lub Email
Hasło
Zaloguj się
Zapomniałeś hasła?
Nie masz konta?
log in
log in
Załóż konto
Na dobry początek kurs w prezencie :)
Za darmo. Bez zobowiązań. Bez spamu.
Twój adres email
Załóż konto
Masz już konto?
Akceptuję
regulamin
i
politykę prywatności