Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trudności w orientacji przestrzennej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zaburzenia schematu ciała Autotopagnozja rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zespół pomijania stronnego NEKLEK rozpocznij naukę
|
|
płat ciemieniowy prawy płat
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niezdolność do odróżniania kierunków rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zaburzenia percepcji dotykowej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zaburzenia integracji wielozmysłowej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trudności w koordynacji ruchu oczu i rąk rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trudności w konstruowaniu obiektów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
lezja ciemieniowo- skroniowa
|
|
|
pierwszorzędna kora czuciowa rozpocznij naukę
|
|
płat ciemieniowy część górna
|
|
|
orientacja przestrzenna i układ odniesień na podstawie wrażeń wzrokowych rozpocznij naukę
|
|
płat ciemieniowy prawa dolna część
|
|
|
modelowanie relacji przestrzennych ruchów palców rozpocznij naukę
|
|
płat ciemieniowy lewa dolna ćżęść
|
|
|
celowe ruchy i integracja ruchu i wzroku rozpocznij naukę
|
|
płat ciemieniowy część przyśrodkowa
|
|
|
rozumienie jęz. symbolicznego pojęć abstrakcyjnych i geometrycznych rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
manipulacja obiektami wymagającymi koordynacji i wyobraźni przestrzenno- ruchowej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
widzenie analiza koloru ruchu kształtu głębi skojarzenia wzrokowe rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czysta aleksja bez agrafii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
omamy i halucynacje wzrokowe rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trudności w umiejscowieniu widzianych obiektów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niedokładne widzenia obiektów rozpocznij naukę
|
|
płat potyliczny lewy płat
|
|
|
trudności w rozpoznawaniu znaków symboli rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
płat potyliczny i skroniowy
|
|
|
wzrokowa agnozja przedmiotów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
obustronne uszkodzenie styków ciemieniowo- potylicznych
|
|
|
trudności z czytaniem i/lub pisaniem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trudności w rozpoznawaniu ruchu obiektów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trudności w rozpoznawaniu rysunków rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
słuch muzyczny fonematyczny i wrażenia dźwiękowe rozpocznij naukę
|
|
płat skroniowy zakrąt górny i wieczko
|
|
|
rozumienie mowy prozodia lingwistyczna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpoznawanie obiektów kategoryzacja obiektów pamięć werbalna zapamiętywanie rozpocznij naukę
|
|
płat skroniowy zakręt dolny
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
płat skroniowy część podstawna
|
|
|
zaburzenia słuchu, rozumienia mowy i percepcji dzwięków rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
upośledzenie porządkowania i kategoryzacji informacji werbalnych rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trudności w opisaniu widzianych obiektów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
płat skroniowy, lewy płat
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
płat skroniowy, lewy płat
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
afazja następcza, błędne nazywanie obiektów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pierwszorzędna kora ruchowa rozpocznij naukę
|
|
płat czołowy, część górna
|
|
|
pamięć wyuczonych działań ruchowych, nawyki, specyficzne schematy zachowań rozpocznij naukę
|
|
płat czołowy, część górna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pole czołowe oczu, ruch gałek ocznych zależny od woli rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
płat czołowy, część przedczołowa
|
|
|
planowanie, inicjacja i monitorowanie własnego działania, rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
konformizm społeczny, takt i wyczucie sytuacji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
analiza i kontrola swoich stanów emocjonalnych, ekspresji językowej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uczucia błogostanu, frustracji, lęku i napięcia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kojarzenie znaczenia i symbolu słówa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kontrola sekwencji zdarzeń rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
utrata możliwości poruszania częściami ciała rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
abulia, niezdolność do działań spontranicznych rozpocznij naukę
|
|
płat czołowy, część podstawna
|
|
|
zaburzenia koncentracji i utrzymania uwagi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niestabilność emocjonalna, zmiana nastroju, zachowanie agresywne rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trudności w rozumienia dowcipów rozpocznij naukę
|
|
płat czołowy, prawy tylni
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
hipomania, anozodiaforia, moria(nadmiernie pozytywne emocje) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|