Pytanie                    | 
                
                    Odpowiedź                    | 
            
        
        
      integracja informacji z wszystkich płatów    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      pole Brocka (generacja mowy)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      kora ruchowa pamięć wyuczonych działań ruchowych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      świadomość JA, zdawanie sobie sprawy    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      planowanie działań, sekwencji ruchów, podejmowanie decyzji, przewidywanie konsekwencji, tzw. dojrzałość    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      analiza i kontrola stanów emocjonalnych ekspresji językowej    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      kojarzenie znaczenia symbolu słowa    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      utrata możliwości poruszania częściami ciala    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      niezdolność do planowania wykonywania sekwencji ruchów    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      niezdolność do działań spontanicznych    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      Konfabulacja, zaburzenie pamięci, problemy z myśleniem abstrakcyjnym i rozwiązywaniem problemów, preferencje dla niewybrednego humoru, zmiany osobowości,    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      depresja (uszkodzenie: lewy płat)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      niezrozumienie dowcipu (uszkodzenie: prawy płat)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      kora somatosensoryczna /czucie dotyku bólu    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      integracja ruchu i wzroku    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      apraksja konstrukcyjna, ubierania się    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      zaburzenia percepcji dotyku    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      AUTOTOPOGNOZJA (zaburzenia schematu ciała)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      ZESPOŁ POMIJANIA STRONNEGO    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      płat ciemieniowy, potyliczny   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      niezdolność do odróżniania prawo-lewo/inne zaburzenia orientacji    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      kłotpot z integracją oczu i rąk    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      agnozja wzrokowa przedmiotów    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      czysta aleksja (pisze ale nie czyta)(zespół dyskoneksji aleksja bez agrafii)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      ataksja wzrokowa (widzi nie może trafić)    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      płat potyliczny, płat skroniowy   
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      prozdia lingwistyczna i emocjonalna    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
      płat skroniowy - zakręt górny i wieczko   
 | 
 | 
 | 
      rozpoznawanie obiektów/kategoryzacja    rozpocznij naukę
 | 
 | 
      płat skroniowy -zakręt dolny   
 | 
 | 
 | 
      zaburzenia słuchu, padaczka słuchowa    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      anomia (afazja amnestyczna), demencja amnestyczna, amnezja, problem z nazywaniem, utrata wiedzy o świecie    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      problem z rozpoznawaniem obiektów    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
| 
     rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 | 
      zachowanie zagresywne, zab. seksualne    rozpocznij naukę
 | 
 | 
    
 | 
 | 
 |