Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
adjectives to describe character rozpocznij naukę
|
|
przymiotniki opisać charakter
|
|
|
collocations relating to project management rozpocznij naukę
|
|
kolokacje związane z zarządzaniem projektem
|
|
|
With a partner, match the character types in the box with the descriptions a-e. Which type would be the most difficult to manage, and why? rozpocznij naukę
|
|
Z partnerem, dopasować zestaw znaków w polu z ae opisy. Jaki rodzaj będzie najbardziej trudne do zarządzania, i dlaczego?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
his character does things their own way. They may be effective, but they’re difficult to control. the maverick rozpocznij naukę
|
|
jego postać robi rzeczy na swój sposób. Mogą one być skuteczne, ale są one trudne do opanowania. Maverick
|
|
|
This person has a natural ability to encourage others and take a project through to success. the leader rozpocznij naukę
|
|
Ten człowiek ma naturalną zdolność do zachęcania innych i podjęcia projektu aż do sukcesu. lider
|
|
|
This person doesn’t know when to stop, and they often believe the office would collapse without them. the workaholic rozpocznij naukę
|
|
Ta osoba nie wie, kiedy przestać, i często uważają, że biuro upadnie bez nich. pracoholik
|
|
|
This person imposes their personality on others, making other people feel bad in the workplace. the bully rozpocznij naukę
|
|
Ta osoba narzuca swoją osobowość na innych, co inni ludzie czują się źle w miejscu pracy. tyran
|
|
|
This person has a natural ability to fit in. They make positive contributions and build good relationships. the team player rozpocznij naukę
|
|
Ten człowiek ma naturalną zdolność do dopasowania się. Robią pozytywny wkład i budować dobre relacje. gracz zespołu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
They often become nervous, irritable and at times aggressive without access to web. rozpocznij naukę
|
|
Oni często stają się nerwowi, drażliwi i czasami agresywni gdy nie mają dostępu do sieci.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zaniepokojony, zniecierpliwiony
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
chętny / skłonny do współpracy
|
|
|
It was a decisive moment. rozpocznij naukę
|
|
To był decydujący moment.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Everyone is friendly here. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Your notes were very useful, thanks. rozpocznij naukę
|
|
Twoje notatki były bardzo pomocne, dziękuję.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
We are looking for independent and reliable people for this position. rozpocznij naukę
|
|
Szukamy niezależnych i odpowiedzialnych ludzi na to stanowisko.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Listen to an HR manager and a line manager talking about three members of their team. Decide which of the character types in Exercise 1 describes each person. rozpocznij naukę
|
|
Słuchaj menedżera HR i przełożonego mówi o trzech członków zespołu. Zdecyduj, które z rodzajów znaków w Ćwiczenie 1 opisano poszczególne osoby.
|
|
|
Which adjectives do you hear that confirm your answers in Exercise 3 rozpocznij naukę
|
|
Które przymiotniki słyszysz, że potwierdzi swoje odpowiedzi w ćwiczeniu 3
|
|
|
The expressions in bold were all in the recording. Match expressions 1-8 with the replies a-h. Use a dictionary to help you if necessary. rozpocznij naukę
|
|
Wyrażenia pogrubione były w nagraniu. Wyrażenia mecz 1-8 z odpowiedziami ach. Używać słownika, aby pomóc w razie potrzeby.
|
|
|
Marion is in danger of burning out. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Yes. She’s a workaholic. It’s affecting her health. rozpocznij naukę
|
|
Tak. Jest pracoholikiem. To wpływa na jej zdrowie.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Fine, thanks, though I still don’t know everyone. rozpocznij naukę
|
|
Dziękuję, dobrze, chociaż ja wciąż nie znam wszystkich
|
|
|
If we want to succeed, we must pull together. rozpocznij naukę
|
|
Jeśli chcemy odnieść sukces, musimy trzymać się razem.
|
|
|
Perhaps we should run a team-building course? rozpocznij naukę
|
|
Być może powinniśmy uruchomić team-building kurs?
|
|
|
He’s always passing the buck! rozpocznij naukę
|
|
On zawsze przekazując złotówki!
|
|
|
I know. He asked me to do his report for him! rozpocznij naukę
|
|
Wiem. Zapytał mnie, aby zrobić swój raport dla niego!
|
|
|
She gets on well with everyone. rozpocznij naukę
|
|
Ona dogaduje się dobrze ze wszystkimi.
|
|
|
Except Rob, but he doesn’t like anyone! I wish I could, but things are just too hectic rozpocznij naukę
|
|
Z wyjątkiem Rob, ale on nie lubi nikogo! Chciałabym, ale rzeczy są po prostu zbyt gorączkowy
|
|
|
Don’t let me down, will you? rozpocznij naukę
|
|
Nie zawiedź mnie, dobrze?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Nie można na mnie polegać.
|
|
|
Dave isn’t pulling his weight! rozpocznij naukę
|
|
Dave nie ciągnie swoją wagę!
|
|
|
You’re right, and that means more work for us! rozpocznij naukę
|
|
Masz rację, a to oznacza więcej pracy dla nas!
|
|
|
You should learn to take it easy. rozpocznij naukę
|
|
Należy uczyć się spokojnie.
|
|
|
i wish I could, but things are just too hectic. rozpocznij naukę
|
|
Chciałabym, ale rzeczy są po prostu zbyt gorączkowy.
|
|
|