Pytanie |
Odpowiedź |
brać udział, być obecnym, uczęszczać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyjątkowy talent, geniusz rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uznanie, rozpoznanie, bycie rozpoznawalnym rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czasownik gościć, rzeczownik gospodarz rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wart zachodu, wartościowy, opłacający się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wada wymowy, defekt wymowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niekonwencjonalny, nieszablonowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ton (ogólne uczucia, postawa) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tom (jedna z kilku książek) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szokujący, oszałamiający, zachwycający rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
urzec, zauroczyć, zniewolić rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stan niepewności, napięcie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mijsce (np. spotkania koncertu) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pełen życia, tętniący życiem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dezorientujący, mylący, niejasny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
drażnić, zirytować, do rozpaczy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|