Pytanie |
Odpowiedź |
drugi, końcowy, późniejszy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wykonać, wprowadzać w życie, przeprowadzać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
streszczać, ujmować zwięźle, podsumować rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
długotrwały, nieprzerwany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
porządnie, doskonale, schludnie, doskonale, klarownie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wszechstronny, obszerny, wyczerpujący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podbudować, wspierać, wzmacniać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nadrzędne, na wyższym stanowisku rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
narastać, gromadzić, powiększać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pizostawić w tyle, znacznie przewyższać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
spadek (np. cen), zanik, ubytek rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ujawnienie, wydobycie na jaw rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stronniczość, tendencyjniść rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Makes associations between behaviors as cues and an elicited response, such as expecting to be held or fed if crying.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|