Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niezrozumiały (żargon); niewyraźny (szept) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dać sobie radę mimo trudności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozglądać się po sklepach porównując ceny i produkty rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
okazywać się, wychodzić na jaw rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieuzasadniony; błędny; zmyślony, fałszywy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
porwać, zabrać błyskawicznie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozkładać (np. dywan); rozwijać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
racjonalizować, upraszczać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podporządkować, stłumić, poskromić rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
leżeć u podstaw, stanowić podłoże rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dwukrotny, podwójny (np. wzrost produkcji) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wymagający wysiłku, wyczerpujący, trudny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|