Pytanie |
Odpowiedź |
Przywykliśmy sądzić, że inteligencja jest wrodzona. rozpocznij naukę
|
|
We used to think that intelligence is innate.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być na coś skazanym przez całe życie rozpocznij naukę
|
|
to be stuck with sth for life
|
|
|
lepsze, głębsze wyobrażenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
według czegoś, zgodnie z czymś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ćwiczenia fizyczne uwalniają substancje w mózgu, które sprawiają, ze czujemy się szczęśliwi. rozpocznij naukę
|
|
exercise release chemicals in the brain that make us feel happy
|
|
|
sen jest podstawową czynnością rozpocznij naukę
|
|
Sleep is an essential activity
|
|
|
sen jest wzmacniający, pokrzepiajacy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
a lack of sleep can be really bad
|
|
|
badacze nadal borykają się z wytłumaczeniem dlaczego śpimy rozpocznij naukę
|
|
researchers still STRUGGLE to understand why we sleep
|
|
|
problem ze składną wypoweidzą rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pobudzać, zwiększać, poprawiać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kop energetyczny, zasztrzyk energii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zwiastun (os. przekazująca informację) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zmieniać przewody elektryczne rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ścieżka, przejście, sieć nerwów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czas, okres skupienia uwagi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
znacznie, w znacznym stopniu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przyczyniać się do czegoś Robert przyczynił się do mojego sukcesu. rozpocznij naukę
|
|
Robert has made for my success.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|