Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
Rodzajnik, używany przed wyrazami już określonymi, które zostały już raz wspomniane. Ten pies jest fantastyczny.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
W złożeniach, oznacza ‘kogo czego’
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Rodzajnik, używany przed rzeczownikami w liczbie pojedynczej wypowiadanymi od spółgłoski, wymienianymi po raz pierwszy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Miałem, (on) miał, (oni) mieli
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Słówko do tworzenia przeczeń
|
|
|
He is stupid but I like him. rozpocznij naukę
|
|
On jest głupi ale ja go lubię.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Rodzajnik, używany przed wyrazami wymienianymi po raz pierwszy w liczbie pojedynczej, przed rzeczownikami wypowiadanymi od samogłoski
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Pański paszport, poproszę
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
If you do it, I will kill you. rozpocznij naukę
|
|
Jeśli to zrobisz, to cię zabiję.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Robić, Operator w pytaniach w czasie teraźniejszym
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
operator do tworzenia czasu przyszłego
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Jak, ile How are you? – Jak się nasz? How many? – Ile, ilu? How much is it? – Ile to kosztuje? How could you? – Jak mogłeś?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Więc, taki/taka So let’s go! – Więc chodźmy! So stupid! – Taki głupi! So beautiful! – Taka piękna!
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Would you like some coffee? rozpocznij naukę
|
|
Słówko używane w propozycjach Czy chciałbyś trochę kawy?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Potrzebuję więcej pieniędzy.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1. Nie! 2. Żaden, zero.Np. No problem! – Zero problemu, żaden problem. 3. I have no time. – Nie mam czasu.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Jego (dotyczy przedmiotów)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Zrobiłem, Operator w pytaniach w czasie przeszłym
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Nie używaj mojego komputera
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Wyrażanie prawdopodobieństwa
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
You’re the most beautiful girl I know. rozpocznij naukę
|
|
Jesteś najpiękniejszą dziewczyną jaką znam.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Plecy, popierać, z powrotem
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Jakiś anything – jakikolwiek, anybody – ktokolwiek
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Dzień every day – każdego dnia yesterday – wczoraj
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|