Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
lina z hakiem do podnoszenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
linia, lina, przewód rurowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
lokalizacja otworu na morzu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
lokalizacja otworu na lądzie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
łańcuch do kręcenia rurami rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
łącznik dwukołnierzowy, szpula rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
łącznik z zaworem zwrotnym rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
miejsce, stanowisko pracy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
moment skręcający obrotowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
montaż urządzenia wiertniczego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nacięcie pod kluczy na żerdziach rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nadać, przyznać, naradzać się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nadkład sklany, skała stropowa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
napęd główny, źródło napędu, silnik napędzający rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
narzędzie instrumentacyjne rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
natrafić, stanąć wobec czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niebezpieczeństwo, ryzyko rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nożyce udarowe do instrumentacji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nóż dyszowy do rur, urządzenie do cięcia ładunkami kumulacyjnymi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|